čtvrtek 30. června 2016

A vítěznou figurkou se stává...

Navigace: Novinky ze světa Tomb Raider

... The Angel of Darkness!

V hlasování, které trvalo do 29. června jsme mohli rozhodnout, kterou figurku pro fanoušky Lary vytvoří studio Gaming Heads k dvacátému výročí Tomb Raider. Volit jsme mohli mezi Larou z Angel of Darkness a Larou z Chronicles.
Osobně mě těší, že vyhrála Lara z Angel of Darkness. Je to moje oblíbená "verze" Lary a dokazuje to fakt, že i když média označila AoD za "propadák" - do uvozovek jsem to slovo dala, protože se mu v souvislosti s AoD chci skutečně vyhnout - mezi fanoušky má pořád svou důstojnou a nezdolnou pozici a místo.

Prototyp figurky - tedy jak by měla ve finální verzi tak nějak vypadat - by měl být znám k závěru letošního roku. Nechme se tedy příjemně překvapit.

Děkujeme všem, kteří se zapojili!

Studio Gaming Heads už smlouvu na značku Lara Croft má. Jejich figurky jsou vynikající a výborně propracované, ale taky pekelně drahé. Na figurky, které už studio vytvořilo, se můžete podívat tady.

1 komentář:

  1. AoDská Lara je moje nejoblíbenější! ^_^ A hra podle mě propadák rozhodně není :-) Jen fajn, že vyhrála právě tato figurka :-)

    OdpovědětVymazat