pondělí 27. června 2016

Sběratelské kartičky k druhému filmu Tomb Raider

Navigace: Co je nového v Jeanettině sbírce?

Moje sbírka byla opět obohacena o jeden cenný kousek. Už mám doma sběratelské kartičky z prvního Tomb Raider filmu, před pár dny se k nim přidaly i kartičky z druhého TR filmu. Tento kousek jsem sháněla dlouho, mám jich asi pět ještě z minulých dob, kdy někdo kartičky prodával po pár kusech. Podařilo se mi je sehnat po celém, kompletním balíčku. A když mi přišly, opět jsem se vžila do dob, kdy jsem před pár lety poctivě a aktivně sbírala a vzpomněla jsem si na to, jak úžasný to je pocit, když vám do sbírky něco přibude.

Kartičky obsahují z přední strany fotky z filmu i ze zákulisí a portréty hlavních postav. Z druhé strany jsou životopisy postav a jejich role ve filmu a detailně popsaný děj filmu.
____________________________

Zpět k rozcestníku Jeanette's TR Collection

2 komentáře:

  1. Kartičky vypadají velmi zajímavě. :-)
    Teda, tak velká sbírka. Já už bych ty věcičky asi neměla kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
  2. No neboj, taky pomalu začínám řešit ten drobný problém s místem :D Ale naštěstí mám dost tolerantního spolubydlícího. Lara je v ložnici i v obýváku, prostě kam se vejde. A můj milý se s ní docela sžil. Ale tohle je na delší dobu poslední kousek - penízky nerostou na stromě. Ale třeba se zase podaří "vyhmátnout" nějaká dobrá nabídka.

    OdpovědětVymazat