úterý 5. července 2016

Červen 2016: Jaké lokace v Tomb Raider máte nejraději?

Navigace: Vyhodnocení anket

Tomb Raider vždycky byl záležitostí vyloženě ženskou a jemného ženského řešení problémů a drsného půvabu. To se asi každému vybaví jako první. Ale na druhý pohled nás vždy provázela ještě jedna důležitá věc - a to skutečnost, kde jsme se právě ve hře nacházeli. Během těch dvaceti let jsme už s Larou prozkoumali hodně míst. Daly by se tak nějak roztřídit na hrobky, džungle, podvodní oblasti, technické lokace... a tak dále a tak dále. Jistě jsme si každý našli takové prostředí, ve kterém nás hraní baví úplně nejvíc. A právě to mě zajímalo v červnové anketě. Výsledky byly zajímavé a překvapivé. Je vidět, že každého na Tomb Raideru baví něco jiného.

Nejvíce dobře se ale cítíte, pokud se ocitnete v džungli a volné přírodě. Souhlasím s tím, že není nad to prohánět se horkou nebo naopak deštnatou prérií a mít v sobě stáhnutou pěst napětí, protože netušíme, z které strany na nás vyskočí nějaká opice, tygr nebo (nedej bože!) nějaký obrovský pták. Cesty jsou tu také dobře schované, spouště takřka neviditelné a každý druhý kámen se umí valit a pokud mu Lara včas neuskočí, má prostě v džungli smůlu. Kobky, chrámy a hrobky skončily na druhém místě, což není až tak překvapivé, protože v Tomb Raider mají samozřejmě tu nejdůležitější roli. Vždy se tam skrývají poklady, po kterých celých těch několik levelů prahneme. Podle ankety je ovšem zábavnější cesta džunglí, po které se k pokladu dostaneme. Logické hádanky v hrobkách ovšem mají také něco do sebe.

Překvapivě dobře skončily také "technické" oblasti odehrávající se v mrakodrapech, základnách nebo na palubách lodí a letadel. Společně s podvodními oblastmi skončily na třetím místě. Naopak neradi mrzneme v mrazivých a zasněžených oblastech. S tím bych souhlasila, kdybych tak neměla ráda level Barkhang Monastery v TR2, který se odehrává v ledovém Tibetu. Je ovšem pravda, že vzpomenu-li si na levely následující, například Catacombs of the Talion nebo Ice Palace, už tolik elánu necítím.
Opět děkuji všem za takto početnou účast. Statistiky mě velice těší a já jsem ráda, že poznávám, co se vám líbí a co máte méně rádi. Říkáte si možná, že hlas v anketě nic neznamená, ale pro mě je to znamení, že až se příště rozhodnu psát o nějaké zemi, budu vědět, že si raději přečtete něco o Indii plné džunlí, než o mrazivé Antarktidě. Takže děkuji.

No a červenec? Ten se bude nést v duchu nostalgie. Uvedla jsem v anketě celkem pět Tomb Raiderů a na vás je, abyste zvolili ten, ke kterému máte největší citový vztah. Nezvolila jsem těchto pět titulů náhodou - každý z nich reprezentuje nějakou "éru" nebo sérii Tomb Raiderů připomínající herní dobu klasické nebo nové hry. Na výsledky už se teď těším. 

1 komentář:

  1. No, po včerejším a dnešním prvním hraní Tomb Raideru 3, jsem neuvěřitelně byla ráda, že jsem konečně vypadla z Indie. Asi v každém levelu jsem kvůli umírání strávila tři hodiny. První level Nevady se mi moc líbil, ale druhý mě docela rozčílil, když jsem zjistila, že všechny své zásoby z Indie už nikdy neuvidím. Ach, jak neuvěřitelně se těším do Antarktidy. :D

    K červencové anketě, osobně jsem volila za Angel of Darkness. Nejradši sice mám Last Revelation, ale ten v anketě není a Angel of Darkness ke mě tak nějak přilnul. Mám tam sice pár míst, které dávám jen tak tak, ale je tam taky mnoho míst, kde se neuvěřitelně vyžívám ^_^ A AoDskou Laru prostě miluju!

    OdpovědětVymazat