úterý 16. února 2016

15 000 návštěv!

No vida. Když jsem po takové době otevřela Lařinu encyklopedii, nejen že pro mě bylo příjemným překvapením, že jste mi zanechali několik milých vzkazů, ale když jsem sjela o něco níž, opět jsem vytřeštila oči. Počítadlo, které zaznamenává vstupy na tento web už zaznamenalo patnáct tisíc návštěv!
Lařiny reakce nakonec přesně vystihují ty moje. Cože? Patnáct tisíc? To není možné... To už vážně tolik? Říkala jsem si, když jsem si počítadlo důkladně prohlédla a zastavila se na sympatické jedničce s pětkou. Jen mě trošku mrzí, že jsem prošvihla desítku. Poslední článek o návštěvnosti zaznamenává číslo 5000. Ale o to víc mě těší, že si Lařina encyklopedie poradila tu chvíli i beze mě. Patnáct tisíc celkem je hezké, když jsem web zakládala, dávala jsem si ale po čtyřech letech trošičku vyšší priority (haha! Neměla jsi to tak flákat, Jeanette!). Každopádně i tak mě tohle číslo nesmírně těší a musím vám za něj moc poděkovat. Je příjemné, když zjistím, že toplist zaznamená nějakou jinou návštěvu než mojí. Já jen doufám, že návštěvníci, kteří sem přišli, tu alespoň chvíli pobyli a neklikali zběsile na tlačítko Zpět s tím, že už to tady nikdy nechtějí vidět.

Několik statistik
Blogspot umožňuje více způsobů, jak kontrolovat statistiky a dohledávat domény, z kterých sem lidé nejčastěji vstupují, kolikrát se dnes zobrazila stránka nebo že si nějaký uživatel přidal Lařinu encyklopedii do svých oblíbených blogů a stal se tak pravidelným čtenářem.

Lařina encyklopedie byla zobrazena (tedy údaj, kdy se kliklo na její záhlaví nebo se na ni vstoupil) celkem 49 979 krát.  

S tímto článkem se zde nachází celkem 566 příspěvků. Nejvíce se jich objevilo v roce 2012 (napsala jsem 531 článků).

Na Lařině encyklopedii se nachází celkem 705 komentářů.

Lařina encyklopedie má celkem 6 pravidelných čtenářů (tedy uživatelů blogspotu, kteří se přihlásili k odběru článků).

Vyhledávače google a seznam jsou největšími zdroji návštěv tohoto blogu.

A několik zajímavostí na závěr
Nejvíce čtenářů na Encyklopedii světa TR přišlo z Česka. Celkem 249 zobrazení stránky. Přišlo také 117 lidí z USA. Na Ukrajině mě navštívilo 71 lidí. 61 lidí přišlo z Číny. Lara má dost fanoušků také ve Francii, protože sem přišlo 45 francouzů. Slováků tu bylo překvapivě "jen" 36. Německy mluvící fanoušci sem zavítali 17 krát. Rusů tu bylo 16. Dokonce tu byli 4 egypťané a 3 návštěvníci z Maďarska (tyto údaje jsou z období 18.1. do 16.2. 2016).

Nejvíce lidí navštěvujících tento web používá k zobrazení prohlížeč Google Chrome (58 %), na druhém místě je Mozilla Firefox (25 %), třetí je Internet Explorer (13 %). S méně než jedním procentem jsou také zaznamenány prohlížeče z mobilních telefonů, opera mini a podobně.

Nezbývá mi, než říct jedno jediné, velké, obrovské díky. Všem vám, kteří jste tu byli, ať už jste přišli z Evropy, nebo z Ameriky, z Asie nebo z podsvětí. Děkuju a doufám, že jste tady nebyli naposledy. Budu se o to velice snažit. 

Vaše Jeanette
________________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat