sobota 1. března 2014

Únor 2014: Kolik času trávíte s Larou Croft?

Byla jsem docela příjemně překvapena, když jsem zjistila, že můj web nenavštěvují žádní blázni, nýbrž lidé, kteří ví, kde končí meze jejich hraní. :) A myslím, že k nim taky patřím, za což jsem docela ráda. Ono by vám totiž jinak nezbylo moc času číst Lařinu encyklopedii, kdybyste se od TR neodtrhli, takže ten jeden hlas v anketě možná taky nebude zase takový blázen :)

Na druhou stranu mě těší, že sem nechodíte jen tak náhodou. Poslední dvě odpovědi nepoužil vůbec nikdo.
Nejvíc čtenářů má sice TR opravdu velmi rádi (a já se jim vůbec nedivím), ale znají své meze a ať už sedí u PC, PSPček nebo PlayStationů, ví, kdy to mají vypnout a jít do školy nebo do práce a splnit základní lidské potřeby. Mezi ně (snad a doufám) patřím i já.

Odpověď s druhým největším počtem hlasů říká, že máte Laru velmi rádi, ale máte spoustu jiných zájmů, hádám třeba sport, četbu, filmy nebo jiné hry či kreslení a další vaše výtvory. Jen tak dál a nadále u Tomb Raideru odpočívejte!

No a třetí místo zaujmuli blázni do Lary. Respektive jeden blázen :) Jeden hlas totiž udělal z této odpovědi bronzovou. Takže vítej na Lařině encyklopedii a dál prozkoumávej krásný a úchvatný TR svět. Ve své podstatě jsme tak trošku blázni všichni :) Já teda určitě.

Díky za hlasy a těším se u březnové ankety, ve které můžete hlasovat už teď - uvařte si kávu, vyrazte do Surrey a prozraďte mi, které ze sídel Croftů navštěvujete vůbec nejraději?
______________________

Navigace: Vyhodnocení anket

1 komentář:

  1. JA som tiež hlasoval za druhú možnosť. A inak ja osobne najradšej navštevujem sídlo v Tomb Raider Legende.

    OdpovědětVymazat