Sněžné skútry používala i Pohraniční stráž ČSSR v osmdesátých letech.
Za vynálezem sněžného skútru stojí kanadský konstruktér Joseph-Armand Bombardier (*1907). Ačkoliv neměl žádné technické vzdělání (studoval teologii, toto studium ovšem nedokončil), v patnácti letech sestrojil prvního předchůdce sněžného skútru. Měly jím být saně poháněné vrtulí letadla a motorem, který pocházel z vyřazeného automobilu značky Ford. Bombardier chtěl vytvořit stroj, který by umožnil rychlý pohyb na sněhu.Vynález skútru jako takového přichází v roce 1937, kdy si vynálezce nechal nápad patentovat. Hned začal s výrobou skútrů typu B7, kterých hned prvních rok prodal 12. Později se vrhl na konstrukci různých podpásových vozidel. V roce 1941 založil firmu L’Auto-Neige Bombardier Limitée, známou pod zkratkou Bombardier. Tato firma dodávala svá vozidla převážně ozbrojeným silám.
Z této původně malé firmy je dnes jeden z největších světových koncernů zaměřující se na výrobu kolejových, letadlových a užitkových vozidel s téměř 60 000 zaměstnanci a ročním obratem 14, 7 miliardy amerických dolarů.
V TR 2 se sněžný sútr vyskytuje v levelu Tibetan Foothills.
Jak ovládat sněžný skútr v TR 2?
V jednom z Tibetských levelů máme k dispozici několik sněžných skútrů. Pokud použijete červený skútr, je ovládání úplně stejné jako u člunu. Pokud se dostanete na modrý skútr Fiama Nerra, nastane nepatrná změna - tento skútr nezrychluje plyn, ale namísto toho při stisknutí CTRL střílí z malých samopalů. Nebudete na něm tedy nejrychlejší, ale zase budete takřka nepřemožitelní.
TIP:
Dejte pozor na nepřátele na skútrech. Hodně skákat, běhat, dostat se
skútrům za záda. Nepřátelský skútr se Lary nesmí dotknout. Jakmile se to
stane, přejede ji a okamžitě je mrtvá.
_____________________________
Žádné komentáře:
Okomentovat