sobota 30. září 2017

Dovádění na Velké Čínské zdi

Navigace: Jeanettin herní report

Není to tak dávno, co jsem dokončila Nicobassovu cestu hrůzy po Velké Čínské zdi. A tak jsem potom ráda zasedla k původní hře, kde mi přibližující se zdi, bodáky na zemi, skluzavky a tyranosaurus Rex připadaly jako procházka růžovou zahradou. Co jsem se snažila projít během tří hodin s celkovým počtem třicet šest smrtí Lary Croft, mi tentokrát trvalo necelých dvanáct minut.

Nemůžu se dočkat, až se zase pustím do kouzelného dobrodružství TR2. Když si pomyslím, kolik mě toho čeká, počínaje představením v opeře přes divoké vodní dobrodružství v Jaderském moři či Tibetský klášter nebo souboj s čínským drakem, konče u Lary doma v samotné půli noci. Prostě mě tenhle díl TR neuvěřitelně fascinuje...

Takže hurá do něj!

Vzhůru do dobrodružství. Jak jinak než s elegancí Laře vlastní.
Ani kilometr nad zemí není důvod v eleganci polevovat.
 Třeba ptáky tentokrát okouzlím a nebudou mi chtít vyklovat oči.
 Pěknej trapas, takhle uklouznout!
 Co to zkusit jen s pomocí rukou?
 Sorry brácho. Půjčím si tvou výbavu.
 Nevýhoda říms spočívá v tom, že člověk nikdy neví, jak jsou dlouhé.
 A nevýhoda žebříků zase v tom, že nikdy nevíte, kam vás zavede. Cesta vede jen nahoru nebo dolů.
 Jé, hele. Velké údolí, tady bude něco velkého.
 Zas taková hrůza to nebyla.
 V takových chvílích vám stoupne adrenalin až na vrchol.
 Proč mě všichni chlapi chtějí akorát zabít?

1 komentář:

  1. Takový krásný, lehoučký level :D Ke konci se mi po něm místy opravdu stýskalo :D Krásné screenshotky :-)

    OdpovědětVymazat