středa 26. července 2017

Řecko: nejvhodnější lokace ke skotačení

Navigace: Jeanettin herní report

Až teprve když se skutečně soustředíte na hraní tak, abyste vykonali co nejvíc akrobatických prvků a vyfotili je, si uvědomíte, jaké neskutečné množství k nim v Řecku vůbec máte. Říms, skoků, nepřátel a překážek je tu víc než dost.

Opět se začaly objevovat malé vápadky paměti - občas jsem nadskočila, protože na mě vyběhla gorila, s kterou jsem tak úplně nepočítala, občas Lara umřela, jelikož jsem už pozapomněla rozmístění bodáků a cvakacích dveří, nebo jsem archeoložku utopila, protože jsem zapomněla zatáhnout za páku a otevřít tak podvodní dveře. Nevím, jestli je to tím, že už jsem TR1 dlouho nehrála, nebo jestli je to tím, že už prostě stárnu.

Několikrát jsem si dala rande s panem Pierrem, nutno podotknout, že mě skutečně několikrát dostal na kolena. Ne, že by mě ukecal k sňatku, ale jeho automatická bouchačka moji devítku prostě porazila. A grif - esc - lékárnička - enter už je taky pomalejší, než když jsem byla "v lepší kondici". Budu doufat, že tyto drobné detaily trénink zase doladí.

Nicméně, myslím, že akrobatických kousků se mi podařilo vyfotit víc než dost. Vzdávám ti hold, Laro! Narodila jsi se v roce 1968 a pořád ti to tak neskutečně jde!

Konečně jsem našla tvé citlivé místo!
 Myslíš, že když mě obejdeš zezadu, tak se tvé šance na výhru v souboji zvýší...?
 Dlouhé klouzačky pozadu bývají vždy velmi riskantní.
 Naštěstí to nehrajeme poprvé a už víme, že je bezpečné se na konci chytit okraje.
 No, to bylo o prsa.
 Nejdříve nahlédnout, potom teprve vylézt.
 Co všechno musí jedna ženská udělat pro to, aby se jí otevřely jedny dveře, krucinál...?
 Posilování by se rozhodně nemělo podceňovat. Kvádr vážící dvě tuny je pro šedesátikilovou ženu tak akorát.
Stavění Laru na hlavu patří k oblíbeným Jeanettiným zálibám.
Hlavně se trefit.
Nevinně jsme vpluli vyvraždit další level.
To koukáš co umím!
Vykonat potřebu prostě musíš.
Jéje! To nějak klouže.
Nu což. I dobrodružky si musí jít občas lehnout.
A zkus mě najít!
Já tě vidím!
Hlavně se nenapíchnout.
Krucifix, já už do toho ale opravdu kopnu!
Jak moc se mám ještě ohnout, než umřeš?!
Hlavně se nedívat dolů.
Co koukáš, jak kdybys mě tu viděl prolézat poprvé.
Jeden z nejkouzelnějších okamžiků celého Tomb Raideru.
Doslova o prst mi ušla tahle páka.
Vaše vyspělá mutantská technologie je na ženu ve zdravé tělesné kondici krátká.

2 komentáře:

  1. Vedeš si dobře :-) Řecko už nebylo žádný med.
    Moc se mi líbí screenshoty s výstižnými komentáře :D To opravdu dokázalo zlepšit den :-)

    OdpovědětVymazat