pondělí 7. března 2016

Vstoupila Lara do dalšího levelu... A byla tma.

O chybách ve hře Tomb Raider: The Angel of Darkness je tu mnoho článků. Prapodivně zbarvené textury, Lara bez nohy, předměty, které po sebrání ze země nezmizí (což není vůbec na škodu) nebo legrační bugy, kdy se Lara prapodivně otáčí celým trupem dozadu a podobně. Grafické chyby provází Angel of Darkness už od začátku, co ho hraji. Začalo to tím, že všechny postavy mluvily zrychleně (jako šmoulové) a pak se vyskytly další bugy, některé spravilo přeinstalování hry, některé spravily patche, a některé jsou tam stále. A vyskytují se i nějaké nové. Jednou z nich je ta následující.

Když Lara vstoupí do nějakého levelu, všechno kolem ní ztmavne a je vidět jenom Lara a některé další objekty. Ale pozadí zmizí a místo toho se zde nachází jen tma. Textury se zřejmě nenahrají a vše pak vypadá, jako by se odehrávalo ve tmě. Nedávno se mi to stalo v levelu Margot Carvier's Apartment, kde obě ženy mluvily kdesi ve vesmíru a pak v Parissian Ghetto, kde se Lara probudila v metru, ale chyběla podlaha a stěny metra, nacházely se zde jen sedačky a madla, jinak byla všude tma. Problém většinou vyřeší opětovné nahrání uložené pozice nebo restart hry.
Co se týče chyb, vždy se nad nimi v AoD pousměju. Vůbec je neberu jako nějaké vady, ale spíš jako fakt, že i když tu hru už znám, v každém levelu mě může Lara překvapit a zažiju zase něco, co jsem dříve nezažila...

Podotýkám, že hra byla spouštěna na dvou různých počítačích a vždy z originálního CD, takže si nemyslím, že by problém byl v grafice počítače nebo chybné instalaci. Každopádně je to zajímavé a dnes jsem díky hraní AoD mohla do Lařiny encyklopedie přidat další příspěvek :)
_____________________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře

Navigace: Tomb Raider 6 - Chyby ve hře

Žádné komentáře:

Okomentovat