čtvrtek 14. června 2012

Co je nového?

Zdá se, že se na blogu nic moc neděje. Ovšem, zdání klame :) Ačkoliv jindy přibývá více článků za den, neznamená to, že se blogu nevěnuji. V poslední době proběhlo několik aktualizací.

Aktualizovala jsem rozcestník k Tomb Raider 9. Všechny články samozřejmě najdete v Archivu novinek, nicméně i kostra hotového rozcestníku se začíná pomalu rýsovat.

V článku Základní info u Tomb Raider 9 přibylo několik nových odstavců. Vyrojilo se pár dalších informací týkajících se herního postupu, takže jsem je připsala všechny hezky do jednoho článku.

Byl také aktualizován článek o artefaktech z TR1, který dosud postrádal několik příspěvků. Omlouvám se, při původním psaní článku se vloudila chybka a jednoduše jsem na ně zapomněla :) Teď už tam ale jsou.

Postupně vzniká další část Encyklopedie světa Tomb Raider. Aktivně pracuji na písmenu P.

Mám rozkreslených několik obrázků, které plánuji v nejbližší době dokončit, takže se můžete těšit i na nějaký můj nový fan art.

A nakonec... Nepatrně se změnila struktura webu - přibyly oficiální TR odkazy a v zápatí zmizely štítky, naopak ale přibylo autorské právo. Požádala jsem totiž komunitní manažerku Crystal Dynamics Meagan Marie, zda by bylo možné zařadit Lařinu encyklopedii do sítě oficiálních fanouškovských tombraiderovských stránek. To ovšem obnáší několik kroků :)

Dnes vám přinesu nějaké novinky ohledně chystaného TR, mám v plánu recenzi na TR1 a nápad na zajímavý test týkající se historie. A samozřejmě nějaké další screenshoty z hraní TR2 na PSP. Myslím, že rozhodně nepřijdete zkrátka :)

Zatím, a užívejte si pročítání Lařiny encyklopedie stránku po stránce - za tu krásnou návštěvnost poslední doby si to rozhodně zasloužíte.
Vaše Jeanette

2 komentáře:

  1. S tím zařazením Lařiny encyklopedie mezi oficiální fanouškovské blogy je to velmi dobrý nápad, budu držet pěsti, aby ti bylo vyhověno, Lařina encyklopedie si to rozhodně zaslouží ;-)
    A na fan arty se už moc těším (taky na pár obrázcích /nejen Lařiných/ průběžně pracuju :-).

    Jinak máš na mailu jednu mojí malou prosbičku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mnohokrát :) Teď už to vlastně záleží jen na mně, musím splnit několik podmínek :)

      Ano, ano. Slibuji, že zítra se budu tvému e-mailu detailně věnovat :)

      Vymazat