středa 2. května 2012

Duben 2012: Co pro vás znamená Tomb Raider?

V dubnu mě zajímalo, jaký je váš vztah ke hře Tomb Raider. A výsledky mě mile překvapily! Lařinu encyklopedii navštěvují převážně čtenáři, pro které je Tomb Raider takřka životním stylem. Což je celkem logické - pro koho je TR "jenom" hra, kterou si občas pustí, asi ho nezajímají různé zajímavosti a nepotřebuje o ní číst dlouhé články na webu nebo hledat, co které heslo ze světa TR znamená. Odpověď životní styl ovšem zvolilo 36 % hlasujících!

Druhé místo mají hned dvě odpovědi s 27 procenty hlasů. Pro velkou část lidí je TR příjemné trávení volného času, pro druhou, úplně stejnou část je to svět, kterému dominuje jejich oblíbená hrdinka. Pro jednoho čtenáře je TR veškeré trávení volného času - koníček je to vskutku velmi milý a zajímavý, to je pravda. Naštěstí je vidět, že se z TR ještě nikdo nezbláznil, protože odpověď skoro bláznovství dostala 0% hlasů. To mě těší, na světě je málo her, ze kterých se podaří nezbláznit :)
Výsledky mi udělaly velkou radost, pokud se jedná o mě, sama bych se nejspíš připojila s odpovědí k těm 36 procentům čtenářů :)

V květnu mě bude zajímat, jak velkým konkurentem je pro vás TR vůči ostatním hrám?

Žádné komentáře:

Okomentovat