sobota 26. května 2012

Azurová Lara

Kdepak, nejedná se o žádnou bláznivou fan tvorbu nebo kupříkladu modifikaci do XNA, v níž by bylo až příliš moc křiklavé modré. Nýbrž o jistý grafický bug, který se mi povedlo zaznamenat v The Last Revelation při mém posledním hraní. Na jednom místě v komplexu Karnak mi Lara zmodrala. Stalo se to jen ve chvíli, kdy jsem udělala nějaký prudký pohyb - skočila nebo udělala kotoul. Když Lara proběhla nebo prošla, tak se nic nestalo. Nicméně prudké pohyby na tomto jediném místě, na tomto jediném kvádru prozradily, že Lara má dokonce chameleonské schopnosti!

Tentokrát se mi nepodařilo udělat screenshot, protože chvilka, kdy se objevoval grafický bug, trvala sotva vteřinu. Raději jsem toto místo nahrála a dala na YouTube, aby bylo znatelnější.


Stává se vám to také, nebo tyhle tombraiderovské tajuplnosti potkávají jenom mě? :)
_______________________


2 komentáře:

  1. Koukám, že máš zajímavé postřehy, nikdy jsem si toho nijak moc nevšímala. Je to docela zajímavé. Nejspíše je to tím, jak Lara dělá prudký pohyb a tudíž má hra asi větší zatížení, ale nevím, proč zrovna v tomto místě a jinde ne. Zajímavý postřeh!
    Jannie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím. Nebo je to zkrátka nějaká vada editoru - může to být třeba nasvícením nebo osvětlením... Kdoví. Je to celkem jedno. Ale tyhle chyby dokazují krásnou skutečnost, že naší dokonalou Laru také dělají jenom lidé :)

      Vymazat