středa 18. dubna 2012

Tvrdohlavý obelisk

Ať už na počítači, na PSP nebo kdekoliv jinde, engine TR Anniversary je všude stejně zákeřný. Třeba včera mi hned na začátku levelu City of Khamoon vyvedl pěknou neplechu. V místě, kde má Lara za úkol strhnout dva obelisky, aby si uvolnila cestu, jí špička jednoho z nich poslouží jako odrážedlo k římse na zdi... Ovšem v případě, že dopadne vodorovně, aby se ho Lara mohla zachytit. Když spadne nakřivo, jako se to stalo mně, moc dobře neposlouží, protože Lara se na něm neudrží...
 Chvilku se držela, ale v příští vteřině spadla. Co teď s tím?
 Naštěstí bylo na římsu možné skočit ze zlaté bedny, která se vytáhla z levé zdi.
Zase takový průšvih to není, už se mi podařilo překonat i větší herní překážky. Nicméně pořád to dokazuje fakt, že každé hraní TR je ojedinělé - nikdy nevíte, co vás čeká! :)
_____________________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře

Navigace: Tomb Raider: Anniversary - Chyby ve hře

2 komentáře:

  1. Tak tohle se mi stalo taky když sem tenhle level hrála poprvé takže jsem myslela že to tak má být :D

    OdpovědětVymazat