Ať už na počítači, na PSP nebo kdekoliv jinde, engine TR Anniversary je všude stejně zákeřný. Třeba včera mi hned na začátku levelu City of Khamoon vyvedl pěknou neplechu. V místě, kde má Lara za úkol strhnout dva obelisky, aby si uvolnila cestu, jí špička jednoho z nich poslouží jako odrážedlo k římse na zdi... Ovšem v případě, že dopadne vodorovně, aby se ho Lara mohla zachytit. Když spadne nakřivo, jako se to stalo mně, moc dobře neposlouží, protože Lara se na něm neudrží...
Chvilku se držela, ale v příští vteřině spadla. Co teď s tím?
Naštěstí bylo na římsu možné skočit ze zlaté bedny, která se vytáhla z levé zdi.
Zase takový průšvih to není, už se mi podařilo překonat i větší herní překážky. Nicméně pořád to dokazuje fakt, že každé hraní TR je ojedinělé - nikdy nevíte, co vás čeká! :)
_____________________________
Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře
Navigace: Tomb Raider: Anniversary - Chyby ve hře
Tak tohle se mi stalo taky když sem tenhle level hrála poprvé takže jsem myslela že to tak má být :D
OdpovědětVymazatByla by to zajímavá herní vsuvka :)))
Vymazat