pondělí 2. dubna 2012

Nějaké novinky?

Jeanette vás po dlouhé době zdraví.

No, po dlouhé době možná není úplně správný výraz, jelikož tu každou chvíli něco přibývá. Akorát je toho trošku méně, než tomu bývalo zvykem. Chtěla jsem vám jenom říct, že to v žádném případě není proto, že by mě práce na blogu nebavila. Ale aby Jeanette během dne stihla všechno, co by stihla ráda, musel by být den dvakrát delší a já bych nesměla spát. Hlava těžkne pod tíhou starostí, které ale jedna za druhou postupně mizí. Starostí je moc, času málo, proto se to stíhá hůř. Ale nezapomněla jsem na vás, myslím na vás a na Laru každou volnou chvilku, když mi zrovna starosti dovolí myslet i na něco jiného.

Co se týče měsíční ankety a šifry: nebojte, mám je rozdělané. Upřímně doufám, že se mi vše podaří splnit v několika nadcházejících dnech. Promiňte mi to (zatím) dvoudenní zpoždění...

Zato se mi podařilo částečně vyřešit problém s navigací. Jestli si pamatujete na problém se štítky, které jednoho dne zničehonic zmizely, ten se tak úplně nevyřešil. Blogger můj dotaz ignoroval nebo ho prostě hodil do koše, ovšem problém nespravil a já se rozhodla, že funkci štítků budu nahrazovat malými odkazy u každého článku na jeho závěru - asi jste si toho už všimli. Pokud ne, určitě si této "novoty" všimnete u tohoto a nadcházejících článků (i u některých předchozích).

Dále jsem vytvořila nové obrázky k hlavním rozcestníkům TR1 - TR9. Jsem s nimi daleko spokojenější, podle mě už nevypadají tolik obyčejně jako ty předchozí, které vznikly vlastně jen oříznutím jednoho obrázku. Teď už jsem si hezky pohrála a pokusila se každý Tomb Raider zvlášť vystihnout...

To by prozatím bylo všechno. Snad ještě dnes (a když ne dnes, tak v nejbližší době) se můžete těšit na článek o tom, jak se Lara vyskytuje i v jiných počítačových hrách, nějaké další povedené fanarty, screenshoty, Jeanettin gameplay - videa i screenshoty, doplňování Lařiny encyklopedie, hlavních rozcestníků a další.

Nezapomínám na vás, jen se toho teď sesypalo trošku víc... Stále na vás myslím :)
Vaše Jeanette

1 komentář:

  1. Nové rozcestníky vypadají moc hezky ("easy come, easy go"- miluju, když to Lara v Chronicles pronese :p) a na nové články se už moc těším (hlavně mě zajímají ty hry, kde se naše slečna Croftová všude objeví).

    OdpovědětVymazat