úterý 28. února 2012

Moje hraní TR5: Escape with Iris

Můj nejoblíbenější level z New Yorku. Je sice pravda, že je tam celkem dost kritických míst, na kterých mám občas husí kůži, ale pořád mě to baví nejvíc z celého mrakodrapu. Líbí se mi to plížení beze zbraně, stejně jako způsob ochromit nepřítele chloroformem. Taky je tu další spousta novinek - hrozně moc věcí, které jsou citlivé na interaktivitu (samospouštěcí samopaly, akvária, které je třeba rozbít, aby se odblokoval bezpečnostní systém, lasery...), takže je třeba dávat velký pozor a pohybovat se opatrně.

Taky je příjemnou změnou, že tu člověk nemusí tak moc logicky přemýšlet, jako spíš hledat správnou cestu a správný způsob k vyřešení problému a musí dobře znát Lařiny schopnosti. I když se přiznám, že na poprvé byla ta část, kde je v místnosti s použitím Iris nutno nalézt ve správném kontejneru disk, docela oříšek :) Stačilo se ale podívat podruhé a hned bylo jasné, v kterém kontejneru hledat, protože byl postavený opačně. Nicméně pocit, že máte někoho v patách není při přemýšlení zrovna dvakrát příjemný. Naopak zase to místo, kde musíte koukat na hlídače a zapamatovat si číselnou kombinaci zámku, kterou zadal, mi připadalo úplně přirozené. Taky je legrace, že tento level v podstatě končíte tam, kde jste ho začali :) Cílem je vypnout interaktivní stěnu, abyste se dál dostali se zbraní na zádech - v dalším levelu by to bez ní bylo skutečně obtížné...



9 komentářů:

  1. Ahoj, chtěla bych se jen zeptat, v jakém programu nahráváš, klasický Fraps, nebo něco lepšího?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduše - klasický Fraps a sestříhané v Movie Makeru :) Ale musíš mít plnou verzi - ten Fraps, co nahrává jen po 30 vteřinách je celkem k ničemu :)

      Vymazat
  2. Řekněme, že ho mám plnou :) Ale...taky máš po sléze ty videa tak příšerně velký?? třeba čtvrt hoďky má 6Gb..na to asi žádnej fígl není že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tu stejnou jako já :) Ano, mám je velký. Musím si vždycky uvolnit místo, abych mohla nahrávat a každý level zpracovat, abych to mohla smazat a uvolnit si tak místo. Ale zpracovaná videa jako avi, co pak udělám v Movie Makeru, už tak velká nejsou.

      Vymazat
    2. Bože, když teď čtu ten můj koment nahoře :D...jsem se krapet překlepla :D..tak to je na prd, ale každopádně děkuji za postup ;), nevím zda budu nahrávat...starší díly určitě ne, protože většinu jsem do konce nedojela :D..ale tak, uvidíme časem ;)

      Vymazat
    3. V pořádku, však nejsme roboti :)
      Jasně, každopádně budu držet s nahráváním palce!

      Vymazat
    4. Ale k zasmání to je, ne :D..Díky :) (ps: dovolila jsem si požádat o tvé přátelství na facebooku, tak aby jsi věděla, že jsem to kdyžtak já :)

      Vymazat
    5. Jasně, to je v pohodě. Nedocvaklo mi to :)
      Každopádně díky, ráda tě víc poznám :))

      Vymazat
    6. Tak to je fajn :), někdy pokecáme ;)

      Vymazat