sobota 21. ledna 2012

Tak to byla opravdu nečekaná smrt!

No, musím říct, že tohle mě ve hře docela překvapilo! Dnes jsem poprvé viděla mrtvolu vězně (teda samozřejmě jen v TR, v takové Kriminálce Miami jsou mrtvoly celkem běžná záležitost).
V levelu High Security Compound je jedna část, kde je Lara bez zbraní. Něco se jí totiž nepovedlo a tak se dostala do vězení. Bohužel se moc neumí prát, takže když se potřebuje zbavit bachařů, aby mohla ze základny jaksepatří zdrhnout, zkrátka propustí z ostatních cel další vězně, a ti už se s bachařem vypořádají.

Měla jsem zato, že parametry nepřátel jsou speciálně nastavené - aby se nestalo, že bachař přežije rvačku a bude Laru dál pronásledovat, když ona chudinka se nebude moci bránit. Parametry vězňů byly nastaveny tak, aby jim nic neublížilo a aby bezpečně bez jakéhokoliv rizika zlikvidovali policistu MP. Mnohdy je zde jenom jeden vězeň, aby se s bachařem vypořádal, takže šance, že vyhraje, by byla tak 50 na 50, pokud by měli oba parametry nastavené stejně. Dokonce jsem četla (myslím, že to bylo právě u Charlie a LHC), že i po cheatnutí, kdy Laře dáte pistole hned na začátku, se vězni nedají ani zastřelit - jsou nesmrtelní. Alespoň ze začátku.

Ale ouha! U jednoho vězně hned na začátku levelu se zřejmě nepodařilo zapsat správné parametry a bachař se svým obuškem ho surově dostal! Můžete se sami podívat na screenshotu - to se mi opravdu stalo poprvé! Naštěstí těch vězňů tam bylo víc - a za svého kamaráda se pěkně pomstili. Od Lary se díky bohu drží dál - jsou pěkně suroví. Asi se drží hesla "Nepřítel mého nepřítele je můj přítel." anebo "Všichni vězňové táhnou za jeden provaz.". Anebo se jim Lara zdála na rvačky až moc něžné stvoření!
Chudáku... A to už jsi byl z cely venku!

Jsem v šestém levelu TR3 - a ne, že bych ho hrála zcela poprvé - a zatím mě v každé lokaci něco pobavilo nebo překvapilo. Lara je holt nepředvídatelná! Co to bude v Jižním Pacifiku - že by třeba dvouhlavý T-Rex? Nechci myslet na Londýn - takové jednokřídlé dvoumetrové vrány musí být také docela chuťovka. No, uvidíme! :)
___________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře

Žádné komentáře:

Okomentovat