sobota 21. ledna 2012

Dvojitá Lara...?

V levelu Jungle se mi podařilo udělat zajímavý shot. Nejspíš jsem zjistila, proč je Lara tak doknalá, krásná, rychlá, mrštná, nezabitelná. Na jednu ženu je zkrátka až moc dobrá. Ale dnes jsem toto tajemství odhalila - Lara není jedna, Lary jsou dvě! Trošku se jim totiž rozjely nožky... Podívejte se na screenshotu sami. Na jednu jedinou vteřinku se Larám totiž podařilo oddělit - a já jsem je odhalila! :)
Tohle jsem také zažila při editaci amatérského levelu. Aby Lara mohla vůbec fungovat, je seskládaná z několika animací, které na sebe navazují a tvoří tak pohyb. Zmáčkla jsem klávesu ve velice dobrém momentě - v té nanosekundě, kdy animace přecházejí. Pro oko i monitor, který běží zhruba na 30 FPS je to nepostřehnutelné. Ve fotce se to ale podařilo zachytit. Každopádně, to jen tak pro upřesnění - je mi víc než jasné, že to víte! ;)
_____________________

Zpět k rozcestníku TR: Chyby ve hře

Žádné komentáře:

Okomentovat