neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: Wreck of Maria Doria

Maria Doria, to byla taková loď, která se před dvěma stoletími plavila pro artefakt zvaný Seraph. Bohužel ztroskotala... A její vrak rezaví kdesi v hlubokém moři dodnes.

Level, který vyniká nádherným zpracováním a úžasnou atmosférou. Postupně se procházíte různými místnostmi a částmi lodi. Loď je převrácená a je velmi zajímavé dívat se, jak Lara místo po zemi běží po stropě, který si vyměnil roli s podlahou - podlaha je nyní nad Lařinou hlavou. Všímejte si detailů - obrácených svícnů, lustrů trčících ze stropu, klíčových dírek obrácených vzhůru nohama. Je to kouzelné...

Level je skutečně dlouhý, třeba mně trvá zhruba 30 minut, než ho celý projdu, a to vím, kam mám jít. Takovému začátečníkovi by to mohlo trvat klidně tři hodiny (což trvalo mně, když jsem TR2 hrála úplně poprvé...). Přesto je Vrak lodi Maria Doria můj nejoblíbenější level ze série podvodních levelů a to právě díky své atmosféře, krásnému zpracování a důvtipné provázanosti.

Pravda je, že ačkoliv level znám dobře (ne výtečně, protože se pořád nemůžu dostat ke zlatému dráčkovi - respektive vůbec netuším, kde bych ho měla hledat), i tak jsem kolikrát šlápla vedle. Ale podle mě je jedno, jestli hrajete jako profík nebo jen tak pro zábavu. Hlavní je, že vás to baví hrát.

V prvním videu okolo minuty 8:53 je dobře vidět, jak je místnost převrácená vzhůru nohama - stoly jsou přidělané na stropě a část z nich popadala na zem.

Užijte si opět Lařino roztomilé: "AHA!"



_______________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat