neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: Living Quarters

Vítejte v obytných ubikacích. V luxusních kajutách připomínajících záběry z Titanicu (až na ty vyšinuté chlápky s brokovnicemi a basebollovými pálkami). Podíváme se do útrob lodi i do místní malé opery...

Nedlouhý a vcelku klidný level, řekla bych, oproti tomu, co mu předcházelo a hlavně co bude následovat po něm. Procházíme se ztroskotanou lodí a dorazíme až do obytných kajut, které ovšem postrádají obyvatele (ty, kteří po Laře střílí, nepočítáme)...

To, co dělá Lara hned na začátku toho druhého videa, to jsem tedy opravdu nepochopila. Nějak se tam zasekla a snažila se dělat akrobatku, jiní by řekli, že se "bugla". Nicméně ne a ne skočit dozadu, pořád jenom dokola dělala tohle a ten videozáznam se mi podařil asi až na čtvrtý pokus. To samé se mi stalo v minutě 1:30 u nepřítele s basebollovou pálkou - chtěla jsem mu uskočit dozadu, ale Lara si prostě sedla na bobek, místo aby se vyhnula nepřítelově klacku.

Skutečně nemám ráda krakatice. Ne, když se jim nedá vyhnout...



_____________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat