úterý 24. května 2016

Moje hraní TR2: Diving Area

Úchvatný level, ačkoliv plný turbín, potápěčů a zákeřných chlápků. Odehrává se na širém moři v ropné plošině. Lara je velmi naštvaná za to, že ji zajali, a chce se pomstít. A hlavně proniknout dovnitř organizace, aby se dostala k dýce. Přitom se náhodou dozví o artefaktu zvaném Seraph, poprvé se setká s barkhangským mnichem a poprvé stane skoro tváří v tvář panu bossovi...

Můj oblíbený level, myslím, že byste ho klidně mohli použít jako videonávod, protože jsem ho prolezla snad čtverec po čtverci. Kdysi dávno tedy, dnes už jsou to takové reflexy kam skočit, jakou zbraň zvolit, kam zahnout...

Vím o tom, že místo s dvěma ohni se dá zvládnout i jiným způsobem, ale už odjakživa raději preferuji tento. Není sice tolik jistý s Lařiným zdravím, ale je méně komplikovaný a já si ráda dělám věci jednoduše :) Co se tedy rozhodně týče postupu ve hře.

Plavala jsem se podívat v bazénu (v druhém videu) až dolů k ponorce, s jejíž pomocí se dostaneme do dalšího levelu - kdyby někdo nevěděl, co v té tmě je :) V tom samém místě po vylezení na plošinku mám pro vás malou radu: po ochozu kolem dokola chodí dva chlapi. Střílejte do nich opatrně, dejte pozor, aby zrovna ve chvíli, kdy je zastřelíte, nešli po sjížděcí plošině. Střílejte na ně jen, pokud jsou na rovině. Zůstávají po nich lékárničky a kdyby zemřeli na sjížděcí plošině, která je kolem dokola, Lara by lékárničky nemohla sebrat (a lékárniček není nikdy dost!).

P.S. Nenávidím ty chlapy s plamenomety!

Jinak tentokrát trošku blbě vyšel zvuk. Zním trochu jako R2D2 ze Star Wars, tak doufám, že si nebudete myslet, že jsem úplná lama a neodradí vás to. Nebo mi ten hlas přijde tak protivný proto, že už se sama nemůžu po tom všem ani slyšet? :D

Jinak mě tvorba videí vůbec, ale vůbec nebaví, takže moc uměleckou kvalitu prosím nečekejte. Navíc nebylo jednoduché se opět domluvit s programem na videa.


Video s českým komentářem


______________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat