pondělí 23. ledna 2012

Lara Croft: Že by se ta řeka někde zapomněla...?

Legrační situace nastane, když se vám ve videu v misi odehrávající se v Peru, úplně vypaří ze záběru řeka. To pak vypadá, jako by Lara doslova plavala ve vzduchu :) Asi jsem to způsobila já, počítač má trošku slabší grafiku, takže jsem ve hře vypla vodní efekty, celoobrazové efekty, stíny a tak dále... Takže když hraju, voda tam je, ovšem ve videu už ne... Anebo se vám to stává taky?

Páni... že by se mě ta voda tak zalekla?
No... alespoň je štěstí, že na zem nedopadnu moc zprudka...
_________________________

2 komentáře:

  1. Na starém počítači to mám taky aniž bych efekty vody vypínala, ale je to jenom v téhle scéně což je divný
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to spravuje nějaký patch. Ale mě to takhle celkem baví :)

      Vymazat