neděle 22. ledna 2012

Již staří stavitelé hrobek znali tajemství berevných kamenů a fosforových sloupů.

Fotografie z levelu Hněv bestie je důkazem.
Tohle se totiž stane, když moje intelácká grafická karta (a opovažte se někdo nadávat na Intel, nemohu si ho vynachválit, protože vždy spustil, co jsem po něm chtěla a ačkoliv jsem občas měla velké nároky, vždy si dal říct!) trošku nesouhlasí s daným enginem hry. To pak trošku barví textury a výsledkem je, že kameny v Angel of Darkness jsou zelené, modré a růžové a v Mafii mají páni gangsteři růžové ploty, auta i klobouky. To moc drsně nevypadá, věřte mi :)
Screenshot z Mafie nemám, ale můžu vám ukázat, jak to vypadá v Angel of Darkness, když na jistý typ grafické karty zapomenete nainstalovat ovladač. Zatím se mi to stalo jen na tomto místě - v levelech Hněv bestie a občas v Hale sezón.

Takže tajemství, jak vytvářet z fosforu svítivé věci bylo zřejmě známé již v patnáctém století... Svítivá céčka dnes nejsou žádnou novinkou.
 Modré nebo zelené, slečnu Croftovou nic nepřekvapí. Směle si na skálu vylezla. Občas teda svítila taky.
 Pravda - modrá brána ze dřeva a žluto-fialovo-růžové nášlapné kameny už mi trošku začaly vadit. Šlo se instalovat a vylepšovat.
Ještě ten den se mi stejně z Lary ještě udělal Chuck Norris - uměla střílet, aniž by měla v ruce pistoli a umírala, ačkoliv by jí něco ubližovalo.
Napadlo mě, že je ten správný nápad použít patch, nebo-li technickou záplatu.
S mladou archeoložkou se zkrátka nikdy nenudím :)
_____________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat