neděle 22. ledna 2012

Bezmocný krokodýl a tvrdohlavý vor...?

Opravdu nevím, co v té hře poslední dobou vyvádím. Pravdou je, že se mi skoro při každém druhém hraní stane něco neobvyklého. Takové ty bugy, však víte... Nicméně zažít dvě takové situace během pěti minut, to už není náhoda, to je normální zlomyslnost. Tentokrát ze strany TR Anniversary.

Oba naschvály v řeckém levelu Tihocanova hrobka. Takový ten level, kde taháte za páky a musíte to různě přeskupit, abyste naplnili místnost vodou, dostali se k bednám, shodili je dolů, zatížili jimi kameny a dostali se k voru, který zpřístupní cestu dál. Všechna ta logika v tom je celkem v pohodě, ačkoliv dnes jsem to hrála asi po roce, takže mi to krom obvyklé půl hodinky trvalo asi hodinu a půl.
Voda nebyla to nejhorší. To šlo (až na to, že jsem Laru dvakrát přidusila). Horší a nepředvídatelní byli krokodýli a dřevěný vor.

Vypustila jsem nahoře vodu a slezla dolů. Krokodýli ale byli na zastřelení z okraje moc daleko, tak jsem vypustila vodu i dole a myslela jsem, že je tak přechytračím - že když zmizí voda, zmizí i krokodýli. Zkrátka, že bez té vody tak nějak umřou sami. Hra byla ale chytřejší než já. Nejenom, že krokodýli tam zůstali, takže na souši byli daleko obratnější, ale jeden se mi zasekl pod kameny a nemohl ven. Na ty kameny jsem potřebovala vylézt, abych se dostala dál - přinejmenším abych zase vrátila tu vodu a nechala plaza odplavat někam jinam. Bohužel - krokodýl si skálu bránil. Jakmile jsem na kámen skočila, ohnal se a málem Laře ukousl nějakou končetinu. Vypadalo to celkem vtipně, když z kamene vykukoval jenom čumák, co chňapal pokaždé, když se Lara prohnala kolem :)
 Průšvih byl v tom, že mi nešel zaměřit a Lara ho nevnímala, takže jsem se ho nemohla vůbec zbavit. Je to dost blbá situace, když se nedostanete na nutné místo jenom proto, že se tam usadil tenhle obrovský plaz! Ten čumák vypadá docela srandovně, že?

Nakonec se mi ho podařilo dost naštvat a z kamene se nějak vymanil. Ovšem jen napůl. Chudáček byl rozzuřený, chtěl se proti Laře rozeběhnout, ale zadní nohy měl zaseknuté ve skále, takže mu to nešlo... Pořád to nemohl pochopit. Každopádně už ho šlo alespoň zlikvidovat. Pravda, bylo mi toho bezmocného zvířátka trochu líto - uznejte - to je fakt smůla, že jsem mu vypustila vodu, zrovna když byl na takovém hloupém místě... Zkrátka padal s vypouštěnou vodou a engine to nepobral - místo aby spadl na kámen, spadl do něj.
Zatímco zaseknutý krokodýl mě celkem pobavil, tvrdohlavý vor mě dost naštval...! Vy, kdo jste hráli, víte moc dobře - vypustit z místnosti vodu, dostat se k bednám, zatížit, zpřístupnit vor, naplnit místnost vodou do poloviny, přitáhnout si vor na správné místo, znova přeskákat přes celou místnost, místnost naplnit vodou celou... Pak přeskočit na vor a vydat se do výklenku do hrobky.

A v tomhle nastal problém. Jaksi se mi podařilo dotáhnout vor přesně na to místo, že když jsem napustila vodu, aby vystoupal až nahoru k cestě ven, připlácl se zespodu k jednomu ze sloupů. Prostě srandista! Jednoho to naštve, když se půl hodiny kvůli pár kouskům dřeva plahočí a riskuje pád z kilometrové výšky, a vor si pak udělá tohle. Fakt nevím, jak se mi to povedlo, že jsem vor dostala zrovna do toho jediného místa, kde se připlácnul ke sloupu. To znamenalo znova vypustit vodu až dolů, posunout vor, znova přeskákat, znova napustit vodu a doufat, že vor už se uklidnil a přestaly ho ty srandičky bavit. Což znamená dalších deset minut herní doby navíc... :)

Vidíte ho, jak se mi vysmívá?
S Larou si někdy užijeme opravdu dost srandy. Dneska jako by se proti mě TR Anniversary spikla :) Jsem opravdu velmi zvědavá, co mě čeká zítra!
_______________________

Žádné komentáře:

Okomentovat