úterý 4. srpna 2020

Když v létě prší...

Navigace: Co je nového u Jeanette? 

... je třeba se zabavit jinak.

Rozhodla jsem se uklidit si šuplík. Takový ten odkládací šuplík, znáte to, máte po ruce věci, které už nepotřebujete, ale mohly by se časem hodit... A ty věci se skladují přesně v tomhle šuplíku. 
Vyhrabala jsem plánek papercraftu, který jsem si nechala dříve natisknout. Protože ho ale v tiskárně natiskli na špatnou velikost, nechala jsem ho opravit. Ten púvodní jsem ale nevyhodila. Co kdyby se mohl hodit? 

A zrovna se hodil. Velikost je sice menší, než na kterou jsem zvyklá, ale opět jsem se vrátila do minulých roků, kdy jsem skládala, lepila a vystřihovala. A vzhledem k tomu, že ninjatoes narostl o nějaké nové plánky, asi s tím zase začnu :) 

Ráno: Zatím je to jen papírové monstrum.
Večer: Zdánlivě hotové, ale zatím není. Chybí ještě druhá myška a přestříknutí bezbarvým lakem. A umístění jsem taky moc nevymyslela... Mezi voňavkami to není Lařino úplně nejpřirozenější prostředí. To se bude muset ještě doladit.
Tohle je super zábava. Když máte vybitý telefon, tablet i PSPčko a ven se jít nedá, lepení je výbornou alternativou!

Žádné komentáře:

Okomentovat