neděle 8. dubna 2018

Koupání v krvi a viset vzhůru nohama...

Navigace: Jeanettin herní report

... se nějak stává situací, která mě v Tomb Raider ani nepřekvapí.

Sotva nasbíráte zase arzenál a sotva se vzpamatujete a rozkoukáte, už se vás zase snaží někdo zabít. Spojení s kamarády je mizerné a navíc máte pořád na talíři, že dva členové posádky Endurance zařvali kvůli vám. Na náladě vám ani nepřidá, když se vám nad hlavou hroutí japonský palác a pod nohama jeden z mostů. Prostě by se dalo říct, že jsme s Larou zažily dost blbej den. Pilota, který kvůli nám ztroskotal, se nám stejně zachránit nepodařilo, tak jsme se vydaly alespoň pro Sam, kterou chtěli upálit a málem jsme shořely s ní. Naštěstí začlo pršet.

Na kost promáčení, unavení a zbití, zalití cizí krví jsme se vydaly na další cestu. Už abychom byly z toho ostrova pryč...

Ale abych zhodnotila hru: je to svižné, je to zábavné, vyvážené a člověk se u toho skutečně nenudí. Lařina postava je na oči velmi příjemná, což oceňuje zejména spolupařmen sedící po mé levici. Holt, ve World of Tanks se jen tak na pevný zadeček nepodívá. Za mě je to ale záležitost, kterou bych nedoporučila kardiakům ani epileptikům. Co chvíli se fakt polekám, když mi pod nohama začne padat zem nebo se začne hroutit rovnou celá vesnice a človek už neví, kdy může Laru ovládat a kdy začíná video. Na druhou stranu ale oceňuji nový systém, který umožňuje zlepšovat zbraně a Lařiny dovednosti. Z vyplašené holky se tak stává tichá a strategická bojovnice, která je schopná zlikvidovat potichu nespočet nepřátel, kteří jí kdoví proč chtějí ustřelit hlavu.

A tak si ji ustřelit prostě nenecháme.

 Už se zase válím mezi ostatky a hromadami mrtvol. To je fakt pech. Že já jsem se na tu výpravu nevy...
Ehm.. zachránit tohohle pána se zdá jako další zbytečná cesta.
 Kolikátá je to kostra, co jsem za svou cestu potkala? Už... tři sta padesátá sedmá?
 Vydržím toho hodně, ale jak mi oběšenec padá na hlavu, to vidět nechci!
 Člověk nepřijde na to, že umí lítat padákem, dokud mu nejde doslova o život.
 Zase lezení. Pecka.
 To mě nemůžete nechat ani přejít ten most...?!
 Zase krev. Ach jo.
 "To je zas výlet, co?" "No to mi povídej."

2 komentáře:

  1. Hezký článek :-) Nevím proč, ale chatové městečko patří k mým méně oblíbeným oblastem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mívám tam pravidelně krizi :)

    OdpovědětVymazat