čtvrtek 22. března 2018

... a jakýpak papercraft bude následovat?

Navigace: Co je nového u Jeanette?

Další v pořadí je viněta z Thames Wharf - London, TR 3. Dělala jsem si na ni zálusk už asi před měsícem. Myslím, že ty slečny z copy centra už si o mně musí myslet prazvláštní věci, když se tam ukazuji skoro každých 14 dní (a co teprve až jim donesu tu Laru v životní velikosti).
Každopádně já už se nemohu dočkat, až se do papercraftu zase pustím. A jestli bude vypadat tak jako ta na videu, budu moc spokojená. Bude jako živá.
Jsem strašně úchylná na starý design hry a hranatá Lara je pro mě prostě neokoukatelná srdcovka.
Už teď vím, co budu dělat příště... Holky, těšte se už možná příští týden!

1 komentář:

  1. Hranatá Lara je ta nejlepší. A přeji pevné nervy s novým papercraftem. Já bych na to opravdu neměla nervy. :D :-)

    OdpovědětVymazat