úterý 27. února 2018

Únor 2018: Který z těchto bossů vám dal nejvíce zabrat?

Navigace: Vyhodnocení anket

V minulé anketě mě zajímalo, který z uvedených bossů vám dal nejvíce zabrat. Já se s vaším názorem plně ztotožňuji. Amanda byla největší mrcha. Většinu herní doby strávené u TR Legend jsem se ji snažila zlikvidovat. Excalibur mi šlehal blesky kamkoliv, jen ne do Amandy a než jsem přišla na to, co vůbec dělat, ne že bych vypustila z úst málo nadávek a proklínadel. Nemluvím ani o tom, kolikrát mi Lara spadla z ostrůvku...

Na to, jak přemoci kyborga v TR Chronicles jsme museli být dva, jinak by byl v TR Chronicles dodnes můj poslední "load" uložený před těsným koncem hry. A o bratrovi Obscurovi v AoD nemluvím vůbec. Tehdejší ovládání moc neumožňovalo v určeném čase sebrat kresbu z ruky sochy, ve které se právě objevila. Když se Lara postaví na hlavu a místo běhu se vydá ladnou chůzí, můžete udělat mezi sochami koleček klidně sto...
Krásné vzpomínky :) Děkuji za vaše hlasování.

Další anketa bude opravdu aktuální - jak se těšíte na nový film Tomb Raider s Aliciou Vikander?

Žádné komentáře:

Okomentovat