sobota 15. července 2017

Projít Peru je neskutečně obtížný úkol...

Navigace: Jeanettin herní report

... pokud to děláte po opravdu dlouhé době.

Čert vem drobné technické problémy při spuštění hry, které se mi prozatím vždy podařilo vyřešit. Čert vem drobné problémy s ovládáním hry a fakt, že než jsem to poupravila k dobré hratelnosti, trvalo to asi půl hodiny. Problém tentokrát Jeanette měla v tom, že občas zapomněla, kde jsou rozmístění nepřátelé, nebo cesta dál.

Rozhodla jsem se tentokrát v další sérii svého hraní fotit jen screenshoty, na kterých Lara provádí akrobatické kousky. Žádné běhání nebo chůze, čistě krásná gymnastika. Snažila jsem se dělat šipky, kotouly a stojky kde to šlo, takže to Laru několikrát stálo její vlastní život.

Zároveň jsem se rozhodla po celou dobu hraní TR1 počítat okamžiky a způsoby, kdy Lara umře (nemám na mysli chvilky, kdy umře jen proto, aby byla vyfocena v nějké zvrhlé chvíli). Jenom v Peru se mi ji podařilo usmrtit čtyřikrát. Skončila utonulá v jezeře, v ústech tyranosaura i pod padajícím stropem. Nebyl v tom zlý úmysl. Spíš fakt, že jsem si na ni trochu odvykla. Budu se samozřejmě snažit umírat co nejméně. Ale znáte to, pameť je zrádná a prostředí v Tomb Raider mnohdy taky.

Na konci hraní TR1 udělám rekapitulaci, abyste viděli, že ani Jeanette není žádný dokonalý hráč :)

Stojka na legendárním, historicky prvním mostě hry Tomb Raider nesmí chybět.
 To je situace.
 Na kterém místě jste se zrovna v TR nacházeli, když jste zjistili, že Lara umí tohle?
 Zabořit se jednou nohou do sněhu je prostě trapas. Zkusíme se ze sněhu prostě odstřílet.
 Výborně! Vyšlo to.
 Náš pohled na svět závisí jen na tom, jakým úhlem na něj pohlížíme. Třeba hlavou dolů.
 Pro zdravotnické balíčky skáčeme třeba po hlavě. Jsou potřeba.
 Divoký vlk si asi uvědomil, že z hubené dobrodružky by se moc nenajedl, a tak ji nechal spokojeně vyvádět bez povšimnutí.
 Zacvičit si s medvědem grizzlym pár dřepů není vůbec na škodu.
 Někdo strká hlavu do písku. Lara ji strká mezi vlastní nohy.
 Jedna klidná momentka.
 Vykonat potřebu se musí i na výpravě ve Ztraceném údolí.
 Hlavně si správně vypočítat vzdálenost.
Tuhle věc asi nezastřelím. Lepší jí uhnout z cesty. 
 Jeee....je!
 I špatná myšlenka bude po zásluze potrestána.

7 komentářů:

  1. Krásné screenshoty! Všechny jsou velmi povedené! :-)
    A abych se pochlubila, není to tak dávno, co jsem konečně, poprvé v životě, dokončila celý Tomb Raider 3. Byl to složitý, ale úžasný zážitek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká gratulace! TR3 je jeden z nejtěžších, ne-li úplně nejtěžší. Jsi opravdová fajnšmekerka, že jsi se do toho pustila :)

      Vymazat
    2. Děkuji mnohokrát. :-) Ze všech dílů, které jsem hrála, pro mě byla trojka rozhodně nejtěžší :D :-) Málem jsem ji hrála už před deseti lety, když jsem ji dostala od spolužáka, ale má PS1 nechtěla jeho Tomb Raider 3 rozběhnout. Jsem tedy hodně ráda, že se mi tento sen konečně splnil :D :-)

      Vymazat
    3. O to větší gratulace, protože rozběhnout na našich současných PCčkách tyto starší hry je mnohdy umění. Já je kupříkladu mám všechny od TR1 po Underworld. Ale TR2 prostě ne a ne rozběhnout...

      Vymazat
    4. Ále neboj :) Já to pořeším.

      Vymazat