středa 10. srpna 2016

Červenec 2016: Ke kterému z uvedených Tomb Raiderů máte nejbližší vztah?

Navigace: Vyhodnocení anket

Na červencovou anketu jsem byla skutečně velmi zvědavá. Zajímalo mě totiž, ke kterému z uvedených TR máte nejosobnější vztah. Záměrně jsem vybrala vždy jeden z dílů, který měl symbolizovat jakousi "éru" vývoje hry. Tomb Raider 2 pro éru TR 1 - TR3, TR Chronicles měl znázorňovat časy The Last Revelation a Chronicles. Angel of Darkness je díl sám o sobě. Tomb Raider Legend měl připomínatt chvíle strávené u Legend, Anniversary a Underworl, Rise of Tomb Raider pak díly od Square Enix - TR 2013 a Rise of Tomb Raider.
Ať už jste si vybrali podle toho, který TR je váš nejoblíbenější, který byl váš první nebo který je vaše skutečná srdcovka, záleželo už jenom na vás. A výsledky byly skutečně zajímavé. Anketa je totiž jasným důkazem, že Lara Croft se po vydání Angel of Darkness nepotopila na dno mořské, ale byla úspěšně vzkříšena v akčním dobrodružství s podtitulem Legend, které si získalo srdce mnoha hráčů, ať už těch starých, nebo se přidali i noví. Je třeba taky připomenout, že doba, kdy éře Tomb Raider vládly díly jako Legend, Anniversary a Underworld byla pro hru rozhodně úspěšná. Osobně jsem toto období prožívala velmi intenzivně, protože jsem tou dobou s blogováním začínala a na svém úplně prvním blogu jsem vypisovala zážitky z právě odehrané Legend, nadšeně se těšila na vydání TR Anniversary a hltala jsem každý nový screenshot a každou informaci, kerá se o chystané hře k desátému výročí herní série objevila. Také jsem se seznamovala s úžasnými lidmi, kteří sdíleli mou lásku k této hře. Takže i já mám k Legend určitě velice osobní vztah. Navíc je to takový oddychový Tomb Raider, kterým nikdy nepohrdnu a ráda si u něj odpočinu. Angel of Darkness získal v anketě čestné druhé místo v oblíbenosti, takže pokud se ohledně tohoto titulu dá mluvit o nějakém neúspěchu, rozhodně jenom o tom komerčním, nikoliv fanouškovském.

A srpnová anketa? Uvedla jsem v ní několik jmen osob, které mají cosi společného s Larou Croft a sérií Tomb Raider. Otázka zní: se kterou z uvedených osob byste se chtěli seznámit? Ať už vás zajímá život uvedeného charakteru nebo byste ho chtěli skutečně osobně poznat, ptám se na to, která osoba je vám z uvedených jmen nejsympatičtější.

Děkuji všem hlasujícím v červencové anketě a těším se na tu příští!

2 komentáře:

  1. V srpnové anketě hlasuji pro Qualopeca. Tento vládce Atlantidy mě vždy velmi zajímal. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja hlasujem sa Ameliu

    OdpovědětVymazat