pátek 18. března 2016

ReyXCroft

Mnozí pánové se jistě zajímali o to (a někteří z nich to dost možná i zkoušeli), jak by asi Lařin outfit vypadal v mužském provedení. Už několikrát jsem viděla pány cosplayery, kteří chtěli vystupovat v modelu Lary. Ne všechny ale byly úplně dobře vytvořené. ReyXCroft (na Twitteru pod jménem Reymond Croft) to ale zvládnul na jedničku. I když jsem mužské verze Lařina oblečení vždy spíše odsuzovala, myslím, že tento cosplayer to zvládl na výbornou. Jeho fotky se nedávno objevily na oficiálním TR blogu.

Povšimněte si i detailního a přesného provedení brokovnice, batůžku s Ankhem nebo brýlí. Tenhle chlapec si dal záležet a je to znát. I pásy na pouzdra pistolí má udělané dvojitě a vyhlížejí tak více chlapsky. Přesto nemůžeme říct, že by Lařin outfit nějak urážel.
Když se na něj ale tak dívám, líbil by se mi dost i jako Zip. Třeba budu mít štěstí a dočkám se i jeho cosplaye svého oblíbence z TR Legend a Underworld.

Chápu, že názory na chlapy a kluky, co se převlékají jako Lara jsou různé. A já jsem je vždy taky spíš odsuzovala. Rey je první, který si zasloužil mou pozornost.
______________________________

Navigace: Tomb Raider Cosplay

Žádné komentáře:

Okomentovat