pátek 25. března 2016

Jak Jeanette (ne)převezl vor a dosažitelné náboje

Myslím, že bugy v TR Anniversary jsou dost slavné a každý z nás už s nimi měl nějakou tu zkušenost. Ať už se jedná o samotnou Laru nebo její nepřátele, umělá inteligence někdy selže, nepřítel se bugne nebo Lara přehlédne římsu a můžeme jít od checkpointu zas.

Můj bug nesouvisí s ničím jiným, než s tím (hrozivým) faktem, že Lara občas ignoruje předměty a věci, které má použít, respektive je musí použít, aby se dostala dál nebo výš. A podruhé jsem se přesvědčila o zrádnosti levelu Tihocanova hrobka, který je pro mě osobně docela stresující záležitostí. Už jsem tu psala o tom, jak jsem si šikovně nastavila vor tak, aby se mi připlácl právě zespodu jedné z plošin v obrovské místnosti s kanálem, takže samozřejmě nešel použít, voda se musela upustit, musela jsem vor přemístit a znovu se jít nahoru podívat, jestli jsem byla úspěšná. Tentokrát mě vor zradil taky. Nebudu už vůbec zmiňovat fakt, že jsem si ho opět připlácla zespod kanálu a (jako bych se nemohla od minula poučit), musela jsem ho zase nechat svézt dolů, poposunout a vyskákat zpět nahoru a napustit vodu. Lara ho tentokrát pro změnu vůbec nevnímala. Ve chvíli, kdy jsem na vor vyskočila, z něho Lara spadla. A potom se mi taky podařilo sebrat náboje, které se nacházely nad Larou.

Tvrdohlavý vor
Zkusila jsem to tedy podruhé. Ale opět, ve chvíli, kdy Lara vyskočila na vor, okamžitě se otočila a hupsla zpět do vody "Nepůjdu na vor!". Zkusila jsem tedy vor obeplout ze všech stran, ale ať jsem k němu připlavala zleva, zprava, zepředu nebo zezadu, Lara udělala okamžitě čelem vzad a sklouzla do vody.

Lara vždy vlezla jakoby na vor, chvíli zůstala stát mimo něj a pak spadla. Na obrázku je zachycená vzácná vteřina, kdy Lara měla stát na voru, ale stála vedle a samozřejmě hned spadla.
Zkusila jsem to ještě několikrát, Lara vedle voru seděla, klečela, stála a jednou snad i ležela, ale výsledek byl vždycky stejný.
Nakonec vždycky zůstala ve vodě a koukala jí jenom hlava.
Šla jsem tedy zase upustit vodu, zkusila vor trochu poposunout, pak jsem vodu zase napustila a zkusila na vor vylézt ještě jednou. Opět to bylo neúspěšně. Nakonec jsem Laru pokřtila mnoha jinými (a ohavnými jmény) a zrychlila jsem intenzitu skákání. Slečna Croftová si při rychlosti deseti třísknutí za vteřinu do mezerníku nechala říct a nějakým způsobem jsem ji donutila se odrazit od voru (i když teda na něm úplně nestála), otočit ji správným směrem a skočit tak do výklenku s vodopádem.

Panebože, Jeanette! Co po mně proboha pořád chceš?
Lehko dosažitelné náboje
A druhá zapeklitost se mi stala jen o chvilku předtím. Pracně jsem si napustila vodu, že se teda proplavu k voru a skočím k vodopádu (to jsem ještě nevěděla, jak si se mnou vor bude hrát). Ale ejhle - všimla jsem si, že jsem z můstků neposbírala náboje, ke kterým se dostaneme jedině tak, že odskočíme od zdi, po které budeme běžet. To by znamenalo zase vypouštět vodu. A to se mi fakt nechtělo...

Ale když jsem plavala okolo můstku s náboji, co se neobjevilo...?
Objevil se interaktivní trojúhelník!
Samozřejmě jsem pohotově stiskla interaktivní tlačítko. A ačkoliv Lara se viditelně shýbala dolů, náboje z můstku zmizely a objevily se v Lařině batůžku.

Abrakadabra, náboje fuč!
Můžeme si toto dobrodružství s Larou projít třeba ještě stokrát a jednou. A zřejmě nás vždycky něco překvapí. Jsem opravdu zvědavá, co to bude příště. Jedno ale vím jistě - Tihocanova hrobka je u mě skutečně prokletý level.
______________________________

Zpět k rozcestníku TR - Chyby ve hře

Navigace: TR Anniversary - Chyby ve hře

1 komentář:

  1. No teda! Lara Croft je jedna ze dvou herních postav, co znám, která si žije svým vlastním životem :D Nějak se mi nevybavuje, že by mi v Tomb Raider: Anniversary udělala nějakou takovou vylomeninu, ale snad se k tomu ani nechystá :D
    A co se týká části s vorem, patří mezi mé méně oblíbené. Párkrát se mi totiž už též stalo, že jsem vodu musela vypouštět :D Nic příjemného :-/ :-)

    OdpovědětVymazat