čtvrtek 31. března 2016

Co se skrývá v muzejní knihovně?

Když jsem před pěti lety studovala na knihovnické škole, někteří z nás, kteří byli zapojeni do jednoho projektu, měli vytvořit práci na téma "Co se skrývá v muzejní knihovně?". Jak se téma zpracuje nebo jakou formou, bylo na nás. Vzhledem k tomu, že jsem Laru strkala vždycky a všude, kam to šlo, ani tentokrát jsem se bez ní neobešla. Všem, kdo práce hodnotily, ale Lara přišla docela vhod. Vyhrála jsem první místo (a k tomu 300 gigový disk, jestli si dobře pamatuji).

Nedávno se mi to podařilo vytáhnout z hlubin harddisku a říkala jsem si, že by byla škoda to tu neukázat.
________________________

Zpět k rozcestníku Jeanette tvoří

Navigace: Jeanette tvoří.... Nezařazeno

2 komentáře:

  1. Moc pěkné a vtipné :D jsi opravdu kreativní ;) dobrý nápat :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow nádherná práce :)
    fakt povedené i vtipné... už se těším na další podobné příběhy :)

    OdpovědětVymazat