pondělí 2. července 2012

Červen 2012: Váš nejoblíbenější outfit?

Přiznám se, že výsledky červnové ankety mě věru moc nepřekvapily. Alespoň, co se týče prvního místa. Je všeobecně statisticky známo, že klasický outfit k Laře zkrátka pasuje nejvíc. Zažili jsme v něm většinu jejich dobrodružství a dnes je takřka neodmyslitelný... Ačkoliv má Lara občas široký výběr a již vystřídala obrovské množství variací a kombinací, určitě jsme vždycky rádi, když se vrátí ke svému klasickému topu a khaki šortkám.

Druhé místo získává outfit Lary z Angel of Darkness - hlasovalo pro něj 33% hlasujících! I já jsem toho názoru, že Lara v Angel of Darkness je zkrátka kouzelná. Grafika té hry mě neuvěřitelně fascinuje doteď a vždycky se těším na tu chvilku v Biodome, kdy si lady Croft navleče maskáčové šortky a obnaží dlouhé nožky.

A překvapivě... Na třetím místě skončil outfit Lary z chystaného TR! Že by se vám zakrvácená Lara tolik líbila? Nový TR si může připsat další úspěch - nejen nejočekávánější hra (a tak dále...), ale i třetí nejoblíbenější outfit na Lařině encyklopedii :)
No a červencová anketa? Ta se bude nést v duchu mužského pokolení. Tentokrát jsem zvědavá na to, který mužský charakter z TR je vám nejvíce sympatický... Mužů je tam skutečně dost, proto jsem vybrala jen ty, kteří jsou Laře nejvíce blízcí.
__________________

Navigace: Vyhodnocení anket

Žádné komentáře:

Okomentovat