pátek 29. června 2012

No teda Jeanette...!

V Tibetu padá sníh, den tu již několikrát vystřídal noc a nedočkaví nepřátelé nejspíš čekáním páchají sebevraždy. Lara stále stojí u červeného skůtru připravená nasednout, ovšem skůtr i ona jsou po kolena zavátí sněhem. Vozítko už nemá šanci zmrzlý motor nastartovat a i naše odvážná, nebojácná Lara si připnula bundu až ke krku a začíná drkotat zuby...

Jeanette, kde to vázne? Na PSP pomalu začíná padat prach! Takové krušné časy ho dosud ještě nepotkaly...

Asi to způsobila skutečnost, že minule jsem proběhla půlku levelu a zapomněla si ho ukládat. Lara umřela (myslím, že jí skůtr sjel ze srázu dolů), a už se mi nechtělo dvacetiminutový kousek hrát znova. Myslela jsem si, že to je na chvíli odložím... V levelu Tibetan Foothills se vždycky na chvíli zaseknu. Asi za to můžou ti ptáci nebo skutečnost, že v tomto levelu se nachází můj nejméně oblíbený úsek hry (myslím ten, kde seberete klíč a vyrazí na vás protivník se skůtrem, o pár chvil později na jiném místě dokonce dva).

Každopádně vidina na krásný Barkhangský klášter a Chrám Xianů mě popohání projít ledovým předhůřím dál. Snad přitom zvládnu i ty katakomby...

Jak já ty obrovské ptáky nesnáším!
Dnes to vidím na protombraidělou noc :)

______________________

Navigace: Jeanettiny zajímavé screenshoty

Žádné komentáře:

Okomentovat