Oznámil je sám ředitel studia Crystal Dynamics Darrell Gallagher začátkem týdne na oficiálním komunitním Tomb Raider fóru. Údajně je odklad termínu vydání do prvního čtvrtletí příštího roku důvodem dvou vytyčených cílů, které si tvůrci stanovili: "Když jsme se rozhodli 'restartovat' sérii Tomb Raider tímto dílem, vytyčili jsme si dva cíle, a jejich dosažení je pro nás velice důležité. V první řadě bychom chtěli vytvořit moderní hru s prvky a atmosférou Tomb Raider, která by hráče nadchla a zároveň překvapila. Druhým cílem bylo vytvořit tímto titulem nejlepší hru v naší historii, chceme vytvořit něco, za což budeme hrdí, když toho budeme součástí. Upřímně věřím, že v našich rukách je něco vyjímečného a nemůžeme se dočkat, až se s vámi o to podělíme." Aby to ovšem bylo tak dokonalé, zřejmě tvůrci potřebují mnohem víc času, než původně předpokládali.
"Zabýváme se věcmi, které jsou pro sérii zcela nové a delší čas na vývoj nám umožní zcela doladit hru tak, jak si ji zasloužíte," říká Gallager. "Věříme, že je to správná volba a já se vám zaručuji, že to čekání bude stát za to. Hra už teď vypadá úžasně a nemůžu se dočkat, až vám ji za několik týdnů na E3 představíme." Z toho vyplývá naděje na vidinu dalších informací, screenshotů a možná nějakého toho gameplaye. "Vytvořit hru s nejvyšší kvalitou je pro nás momentálně největší prioritou. Proto jsme se rozhodli přesunout datum vydání z podzimu 2012 na první čtvrtletí roku 2013."
________________________
Zpět na Archiv novinek
Navigace: TOMB RAIDER - Archiv novinek
Žádné komentáře:
Okomentovat