středa 30. května 2012

Další kousek klasického dobrodružství...

Po delší době opět další kousek z mého hraní... Jestli si ještě pamatujete, skončila jsem v benátských levelech TR2 (a mám před sebou ještě pět dílů - už teď se na ně moc těším). Vlastně už jsem dál, dokončila jsem Diving Areu a ponořila se společně s ponorkou do hlubin mořských, nicméně se screenshoty jsem zůstala v Benátkách. Tak pojďme dál - na ropnou plošinu! Během toho neustálého čekání na informace ohledně nového TR je dobré dát nervům chvíli přestávku a pustit se do známého, klasického, nenahraditelného a nikdy neohraného dobrodružství v Číně...

A když už jsme u ní - taky vás při hraní TR2 občas napadlo, jak je ta Čína neuvěřitelně fascinující země? Tvůrcům v Core Design se ji podařilo v TR2 opravdu věrně přiblížit, takže levely odehrávající se na nejhustěji obydleném kontinentu krásně doplňovaly atmosféru... Šikmé střechy, velkolepé chrámy, neobvykle propracovaná symbolika a obdivuhodný intelekt. To je Čína a její obyvatelé, ať už současní, nebo středověcí. Vlastně... vizuálně mezi nimi není moc velký rozdíl. Čína si ponechala svou tisíciletou tradici v nošení klasického oděvu a účesů, ve víře, architektuře a způsobu života - na některých místech Číny skoro ani nepoznáte, zda jste v současnosti nebo v minulosti, díky věrným krojům obyvatel. Ale to už patří do jiného článku. Já doufám, že se k němu také co nejdříve dostanu :)

Zpět k TR2... Zatím jsem s Larou v Číně procestovala jen Velkou zeď, ještě nás čeká daleká cesta, abychom zase skončily tam, kde jsme v počátku začaly a dostaly se do útrob čínských staveb až k samotnému čínskému drakovi (taky se vám zdá na tehdejší grafickou dobu tak strašně reálný? Ale to už zase trochu předbíhám...). Jakmile se totiž dostanu z Tibetu do levelu Temple of Xian, jen málokdo a máloco mě dokáže od TR2 odtrhnout. Závěrečné levely v Číně jsou totiž neobvykle tajuplný a krásný kousek z Tomb Raider světa.

Vlastně se v TR2 neustále vracíme na místa, která jsme navštívili již dříve. Všimli jste si? Level Temple of Xian začíná přesně za těmi dveřmi, k nimž Lara dojde na konci úplně prvního levelu. V Tibetu se zase ve dvou různých levelech ocitneme na tom samém místě s čínským chrámem, kde jsou ukryté katakomby a vede přes něj dřevěný můstek. A v levelu Offshore Rig se nám před nosem zavřou dveře do místa, na které se dostaneme až v závěru levelu Diving Area. Ačkoliv jsou to drobnosti, jsem si jistá, že tvůrcům daly nesmírnou práci a hře to dodává na originalitě, propracovanosti a reálnosti.

Vzhůru tedy zpět k PSP vstříc dalším úžasným, klasickým levelům :) A zítra při pozdním odpoledni se budu těšit (snad) i s novým trailerem na TOMB RAIDER a s novou anketou - brzy začíná nový měsíc! A s ním přichází i další Jeanettina šifra...

Můžete utíkat, kam chcete, ale já umím mířit hned několika směry najednou!

Až se mi pod kulku dostane ten, co mě přetáhl tím klíčem...

Proč si o mně každý chlap myslí, že jsem anděl? Odkdy andělé mívají u sebe pistole?
_____________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat