čtvrtek 12. dubna 2012

Uhrančivá...

Před časem jsem vám ukázala skutečně nádherný obrázek Lary, na kterém bylo jen stěží poznat, zda je vytvořen pomocí fotoaparátu nebo počítače (nebo kombinací obojího). Dnes jsem narazila na další tvorbu tohoto úžasného tvůrce. Lara ve svém neobvyklém vodním oblečení je opravdu úchvatná.

Autorem obou obrázků je Jeffach. Na DeviantArtu má spoustu takových krásných obrázků, kde se zabývá fan tvorbou neobvyklého grafického vytváření komiksových a herních hrdinů.
________________________

Zpět k rozcestníku TR - Zajímavosti 

Navigace: Unikátní fan tvorby

9 komentářů:

  1. Krásná fotka, zrovna dneska jsem taky na jednu jeho práci koukal- a obdivoval :) Myslím, že vedle Nicobasse budu sledovat i Jeffacha :)
    Btw měl bych dotaz- v TR3 jsem právě na začátku levelu v Londýně a když slezu z horního poschodí o jedno níž a chci běžet od žebříku dál po plošině, tak mě to pokaždé vyhodí zpátky nahoru... :) Nemáš nějakou podobnou zkušenost, nebo byl tenhle bug schovaný jen pro mě... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Beru zpět, vydal jsem se jen opačnou cestou, teď už je to OK :) Ale ten bug pobavil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím :) TR3 umí být skutečně nepředvídatelný (a to nejen 3, ale TR všeobecně). Přeji ti hodně štěstí, Londýn není žádná růžová zahrádka - sama jsem ho poprvé prošla teprve před nedávnem. Takže ho mám stále celkem v paměti, když se zasekneš, určitě dej vědět, snad budu moci pomoct :)

      Vymazat
    2. Díky, myslím, že zrovna tady to štěstí budu hodně potřebovat (zlatá Nevada :-p).
      Jinak pokud se naskytne někde nějaký zásek, tak se o radu určitě přihlásím (předem dík ;-)).
      A když už jsme u toho- jaký TR máš vlastně momentálně rozehraný a jaký je tvůj vůbec nejzamilovanější? A je nějaký, který moc nemusíš?

      Vymazat
    3. Ach ano :) Nevada je oproti Londýnu a Antarktidě vyloženě pohádka :)
      Jinak, díky za takové dotazy, ráda se rozdebatím o tom, co je mi nejbližší :) Rozhodně napiš, když se zasekneš, snad budu vědět, pokud ne, radu seženu ;)

      Co se týče mých TR, rozehraných jich mám víc - jak asi víš, kvůli blogu, fotím screenshoty do více dílů, píšu návody, vyhledávám zajímavosti... Takže můj počítač v tuto chvíli obsahuje všechny TR od 1 po Anniversary (a chudák, ještě že utáhne "jen" Anniversary, Underworld už ne, jinak by se asi zbláznil), každou z nich občas pustím kvůli článkům nebo abych si je připomněla. Nicméně, který díl právě teď hraju čistě jen proto, abych z něj měla herní zážitek, momentálně je to Angel of Darkness a TR3 (ostatně o tom četně popisuji v rubrice Jeanettiny zajímavé screenshoty) :) Aktuálně také zmínim TR2, k němuž právě nahrávám gameplay...

      A můj nejoblíbenější TR? Jednoznačně dvojka :) Lokace, scenérie, příběh, grafické zpracování - vše je podle mého gusta. Ty levely znám takřka zpaměti... Stejně tak se mi nejvíce líbí, jak je zpracovaná Lara v tomhle díle - div se nebo ne, stará grafika je moje srdcovka :) Navíc je tenhle díl moc dobře zpracovaný - promyšlený od začátku do konce, začínáš na Velké čínské zdi, kam se - ironicky - v závěru zase vracíš, a jako třešnička na dortu je level Home, sweet home, kde Lara pobíhá ve svém sametovém mini župánku a na její sídlo padají romantické hvězdy...

      Jinak, ráda taky hraji na PSP - tam mám všechny díly krom Underworldu a Angel of Darkness. Vůbec nejlépe propracovaným dílem ze série na PSP je rozhodně Anniversary - toho se stále nemůžu nabažit, i když jím ctím svůj přenosný playstation bezmála půl roku :)

      Trošku vyčerpávající odpověď, vím :) Ale o tomhle bych se mohla rozpovídávat celý den :))

      Přeji hodně štěstí v TR3!

      P.S. No vidíš - když už jsme u toho, zda se někdo v hraní zasekne - měla bych dodělat rubriku Poradna! :)))

      Vymazat
    4. Díky za takovou vyčerpávající odpověď. Jinak nemáš vůbec zač, vždycky si rád "vyposlechnu" názory lidí, co maj sérii TR v malíčku ;-)

      S těmi díly nainstalovanými v PC jsme na tom celkem podobně a i když jsem si teď trošku čistil harddisk a odinstaloval TR: Legend (který jsem před pár týdny dohrál), tak ty staré díly (2. - 5.) mám v počítači už asi nastálo (jinak stará grafika tu novou válcuje ve všech směrech, o tom není pochyb ;-)). A jen jak dohraju trojku, tak se vrhnu na čtyřku, na tu se už moc těším.

      Jinak mě docela zaujalo, že máš slabost pro TAoD, pro spoustu lidí vlastně nejslabší díl... Mě se líbí, ale nemůžu si pořád zvyknout na to ovládání (chtělo by to joypad :-p).

      TR3, TR5 a TRL- to jsou mé nejmilovanější díly, pětku a sedmičku už mám dohranou poněkolikáté, trojku si už snad za pár dní (či týdnů?) taky odškrtnu :)

      (Koukám, že je ten můj koment taky nějaký dlouhý, no snad ti tady moc nespamuju :-P).

      Vymazat
    5. Ale kdepak ;) Jaké spamování? Jsi tu vždy vítán :)

      Ano, staré díly TR místa v počítači skutečně moc nezaberou :) To je jedna z jejich mnoha výhod. O jejich kouzlu nemluvě... Čtyřka je úžasná. Dlouhá a ne zrovna jednoduchá, ale úžasná. Sama jsem v poslední části hry - zatím se mi ji ještě nepodařilo pokořit, protože v závěru je to fakt těžké - a jak říká můj drahý, který ji dohrál asi 5x - bude hůř, nicméně je to v jistých ohledech nejlepší a nejpropracovanější díl série. Společně s TR3 jsou - řekla bych - taky nejtěžší.

      Ano, pro TR AoD mám slabost :) Příběhem a grafikou... Toho dílu se pořád nemůžu nabažit :) Ano, v mnoha ohledech to asi je nejslabší díl. Ale mám nastudováno a pročteno proč vlastně AoD je takový, jaký je, a když si tu minulost té hry celou uvědomíš, vlastně ti připadá spíš kouzelná. Ve zkratce: Lara to chudinka zbytečně odnesla... Ale to patří do jiného článku - ke kterému se možná někdy rozhoupu :)
      Co se týče joypadu, nevím, nevím, zda by to byl dobrý nápad. Pokud se joypadem na PC ovládá hra stejně jako na PS2, tak to by dobrý nápad skutečně nebyl - ovládání AoD na PS2 je daleko horší než na PC. Skutečně - buď jsem byla hloupá já nebo Lara, ale ta holka mě absolutně neposlouchala... Má to za vinu engine hry a programování, které se na PS2 zrovna dvakrát nepovedlo. Core Design tehdy experimentovali, před AoD neměli s PS2 žádné zkušenosti...

      TR3, TR5, TRL :) Vyjmenováváš samé skvosty. K TR5 mám vůbec srdcový vztah - byl to můj vůbec první dohraný Tomb Raider. Je originální a zbytečně moc kritizován.

      To je fajn, že se v tobě vylíhl takový tombraiderovec (nebo spíš byl v tobě pořád a teprve teď jsem ho objevila)! :) Jestli dopadneš tak jako já - tedy Lara tě chytně a (alespoň mě) čtrnáct let nepustí, máš se na co těšit! Čeká tě život velmi dobrodružný a zajímavý :)

      Vymazat
    6. Tak to mě těší :-)

      TR4 jsem vlastně ještě nikdy nehrál (já vím, je to ostuda :-p) a právě o to víc se na něj těším (a dle tvých slov je se na co těšit).

      Na TAoD mě taky zaujal ten příběh, vlastně úplně jiný, než v ostatních dílech a jelikož mám docela slabost pro noir filmy (a TAoD mi připadá noir dost), tak je pro mě šestka v tomto ohledu velmi zajímavá (+ ta celkem depresivní atmosféra a grafika).
      No jestli je ovládání s joypadem ještě horší, tak to potom potěš koště :-) Ovládání je vlastně jediná věc (bohužel dost podstatná), co mě od něj odrazuje... A ten dobrodružný průběh jeho vydání mi je taky znám, vlastně můžeme být rádi, že vůbec vyšel (i když spousta Raiders by řekla asi něco jiného :-p).

      S tvým názorem na Chronicles nemůžu jinak než souhlasit. A i u mě to byl první celý dohraný díl (o to větší k němu mám vztah, navíc to byl narozeninový dárek :-)).
      Jinak v případě TR asi není těžké trefit nějaký skvost, když skvost je vlastně každá část (a to jsme tu vůbec nezmínili první díl, který jsem hrál kdysi ještě na konzoli Sega Saturn- bylo to vlastně moje první seznámení s Larou :-)).

      TR mám rád už nějaký ten rok (vlastně je to moje nejoblíbenější PC hra), problém je v tom, že mě zajímá moře věcí a tak svoji pozornost musím rozmělňovat do více zájmů... :-)

      (Jinak na svém polomrtvém blogu Ramirez World mám screenshoty, jak jsem válčil v Legend, tak když budeš mít chvilku, můžeš mi je, okem profíka, zhodnotit :-)).

      Vymazat
    7. Ale kdepak, nikdy ho nechtít hrát, to by byla ostuda :) Důležité je, že se ti do něj chce!

      Ano, ovládání je podstatná věc :) Nicméně, já měla problém zvyknout si na ovládání u více dílů, takže AoD nebylo nic nepřekonatelného. Tvrdím to pořád - jde o zvyk :)
      Ano, co říká spousta Raiders nám ale může být jedno :) Každý si na všechny TR díly musí udělat názor sám...

      Ach, jednička! To je Tomb Raider vůbec nejtombraiderovatější. I v dnešní době plné Anniversaryů a Underworldů se mi ze (pro mě) svaté TR1 ježí husí kůže... Protože ta hra oslovuje neustále.

      Rozumím :) Též mám více zájmů, ale - jak asi víš - již dlouhou dobu soustřeďuji svou tvorbu kolem toho největšího :)

      P.S. Určitě se na tvé screenshoty mileráda podívám! Doufám, že se k nim co nejdříve dostanu :)

      Vymazat