úterý 14. února 2012

Moje hraní TR5: Colosseum

Na tomto levelu mě mrzí jedna jediná věc - je hrozně krátký. Jinak nemá chybu. Líbí se mi atmosféra a scenérie, kde je z každého okna vidět hradba kolosea, takže máte neustále pocit, že váš příběh se odehrává přímo uprostřed této dávné, uchvacující stavby. Boje s legionáři i se lvy dodávají to správné kouzlo. A na konci levelu čeká skutečný poklad - Kámen mudrců...

Než se mi podařilo vytvořit tato videa, musela jsem level odehrát čtyřikrát. Neměla jsem zrovna svůj den a Lara mi během jedné minuty dvakrát umřela, pak se mi zase nějak porouchal přehrávač a video šlo hrozně pomalu. Takže jsem ho nahrávala a nahrávala znova, myslela jsem, že to tak trochu opravím. Problém ale nebyl ve videu, nýbrž v přehrávači, takže to nakonec bylo úplně zbytečné. Ale co - ten level mám ráda, klidně bych si ho dala ještě párkrát...


___________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat