čtvrtek 16. února 2012

Mezi proudy...

Jeanette se nabila energií, dostatečně, aby zvládla soutěsku v Madubu. A s úspěchem se jí to povedlo. Zdárně se dostala přes zákeřné pasti i proudy, které nebyly zrovna Lařinými pomocníky, prokličkovala mezi bodáky, nadzvedla "špunt", a dostala se až do Punova chrámu.

Nicméně o tom, že to nebylo zrovna nic jednoduchého, vás mohou přesvědčit následující screenshoty. Mám moc ráda chvilky v TR s dopravními prostředky - hra je tím krásně oživena, animace Lary, která ovládá dopravní prostředky, jsou hezky udělané a lokace příjemně uzpůsobené. Mám dopravní prostředky strašně ráda. Ale problém je v tom, že jsem úplně mizerný řidič, takže chudinka Lara na to často doplácí životem... Kupříkladu v kajaku tak plácala pádly, jak jsem ji hnala proti všem proudům, až jsem se bála, jestli ji už dávno nebolí ruce.

Zato v Punově chrámu jsme si užily i bez dopravních prostředků. Doslova nesnáším tu malou místnost, kde je třeba zatáhnout za tři páky dřív, než Laře spadne na hlavu strop plný bodáků... Oproti tomu sám Puna byl celkem jednoduchý. Když si člověk šetří náboje do Desert Eagle :) Stačil na mě vyslat jen jednoho lizarda, než se odebral do věčných lovišť.

Takže - a asi jste se už taky dopočítali - Jeanette zdárně prošla Londýn, Nevadu i Jižní Pacifik, takže poprvé vkročila do studené Antarktidy... Jsem skutečně zvědavá, jak nám to s Larou půjde, nicméně cítím, že tentokrát se mi opravdu povede dojít až do konce!

Docela se divím, že nám vystačil čas, abychom si s Larou stíhaly všímat okolní nádhery. Na druhou stranu - byla by obrovská škoda ji minout!

Už jste někdy bacili krokodýla po hlavě pádlem? Nebo jste ho použili jako činky?

Za každé situace je nutné zůstat dámou.

Nevím proč, ale tenhle Lařin outfit mě už od počátků neuvěřitelně fascinuje...

Ohnivá žena v akci! Tohle se stane, když se příliš zadíváte na Lařino pozadí a zapomenete ručkovat dál. Už jsem ji nestihla pustit, aby se zachránila ve vodě :)

Zajímavá to situace. Pádluji si a pádluji, když v tom mi Lara usnula. Asi už toho pádlování bylo i na ni moc :)

Otravní vrhači šipek, už mi doopravdy lezete krkem! Tolik lékáren vážně nemám...

Tak TEĎ už mi ho snad skutečně nic a nikdo nevezme.

Vzhůru do Antarktidy! Do důlního vozíku, vodního člunu nebo na palubu RX - Tech lodi...

Žádné komentáře:

Okomentovat