pondělí 13. února 2012

Jak si Jeanette udělala opožděné Vánoce.

Myslím, že už mi můžete začít říkat skutečný Larofil. Nicméně na druhou stranu je hezké mít nějaký koníček. Nepořizuji si věci za každou cenu, ale jen když jsem ochotná za ně ty peníze dát a myslím si, že za to stojí. Ovšem, zda tento koníček hraničí s šílenstvím, to je už věc názoru...

Přibylo mi do sbírky pár pěkných věciček. V první řadě krásné tričko s motivem TR: Anniversary. Toho si moc cením. A proč? Byl to totiž dárek z lásky. Není nad to, když váš miláček zná vaše citlivé místečko. Všechno se pak lépe prožívá. Nejen, že jsi při pohledu na ten předmět připomenu Laru, ale i mého drahého, takže o to je ten předmět cennější.
Jako druhá je tu krásná, úchvatná soška Lary z The Last Revelation. I když podle tkaniček mi připomíná spíš Laru z TR 1 :) Nejenom, že je to skutečný unikát, ale je hlavně krásně zpracovaná. Navíc, slečna, která mi ji prodala, je moc milá. Ale však ona ví... No a jako třetí jsou kartičky z filmu Lara Croft: Tomb Raider, které mi přišly společně se soškou...

Nebýt několika milých a milovaných lidí, moje sbírka by dodnes nebyla tak pěkná a hodnotná... Moc jim tímto děkuji, máte to u mě...

Mám pro vás více fotek, například všech figurek, aby bylo vidět, jak vypadají spolu, a aby bylo možné porovnat velikost. Jen se omlouvám za kvalitu obrázků. Nejsem zrovna fotograf a možnosti mého mobilního fotoaparátku jsou skutečně omezené...

Soška měří i s podstavcem přesně 38,5 centimetrů. Bohužel přerostla možnosti mé knihovny. Musela tedy na ní, místo do ní...

Fotodokumentace číslo dvě.

A jak vypadá hned několik Lar z různých dílů najednou?

Takhle vypadá sbírka u Jeanette doma...

Bývaly časy, kdy se mi povedlo naskládat všechny věci do jedné poličky. Rozložené na posteli se zdá, jako by toho bylo hodně, ale když se to složí, dá se to ve skutečnosti do jedné poličky poskládat. Vlastně spíš - dalo se. Včera musel nastoupit ustupovací manévr. Lara už se s jednou poličkou prostě nespokojila. Potřebovala prostor. A tak jsem jí ho umožnila na vršku poličky.

Na fotce je pár "děr" - několik CD a DVD mám "vyndaných", protože je mám právě rozehrané a neuvidíte tam ani Amulet of Power, protože mám právě rozdělaný její překlad. V polici nemám ani dvoje desky se články z časopisů a plakáty - police byla moc úzká a umístila jsem je do větší.

5 komentářů:

  1. Juj ta je hezká ta nová Lara :) a jak krásně doplňuje tvojí sbírku..
    Jinak jsem rád,že ti moje tričko s Larou udělalo radost :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že váháš, úplně největší radost :) Protože bylo darované s láskou :-* Děkuji ti.
      Ty sám mi děláš radost :)

      Vymazat
  2. hmmm... pekná zbierka a to tričko... aj ja také chcem! :D a šak hádam bude aj to :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem se rozplývala na blogu a rozplývám se dále! ;-) Udělala jsi si velice nádherné a vydařené Vánoce! :-) Soška je překrásná, triko je skvělé a karty jsou super (a praktické, můžeš si je brát sebou a tak vlastně budeš Laru hrát pořád). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to sběratelské karty, bohužel se s nimi nic hrát nedá... Ale vyzkouším to, třeba to nějak půjde :)

      Vymazat