úterý 24. ledna 2012

Vytváříte rádi amatérské levely?

Pokud vaše odpověď na otázku zní ano, pak byste měli věnovat pozornost následujícímu odkazu (ačkoliv nepochybuji o tom, že ti zkušení z vás na něj stejně už dávno narazili).

Při hledání na internetu jsem našla užitečný odkaz, který by možná měl mít při ruce každý, kdo vytváří amatérské levely a nevystačí si jen s prostředky, které nabízejí výchozí enginy (tzv. "base levely"). Na dané webové stránce najdete mnoho věcí, které můžete pro váš level použít - od různých předmětů přes textury a různé podoby Lary až po zcela nově vytvořené animace (například Lařiny pohyby). Stažený materiál už pak stačí jen vložit do vašeho base levelu (základního levelu) a můžete ho použít.

Jak dostat stažený materiál do base levelu? Přiznám se, že na to odborník nejsem, zkoušela jsem to dvakrát a ty pokusy nebyly zrovna vydařené. Každopádně pro tyto funkce byly vytvořeny speciální doplňkové programy jako FexMerger, WadMerger nebo TRViewer (osobně jsem zkoušela pouze ten první - jejich popis a odkaz na stažení je k nalezení ZDE).

Tento článek vás má pouze upozornit na možnost stažení zajímavých patchů, pokud byste ke mně chtěli směrovat nějaké technické dotazy, obávám se, že nebudu schopná vám pomoci, jelikož tohle je pro mě trošku španělská vesnice :) Dvakrát jsem to zkoušela, ale to není to samé jako rozumět tomu. Také vám asi nebudu schopná s jistotou říci, jestli stažené věci budou fungovat pouze na programu TRLE nebo i DxTRe3D. To už musíte vyzkoušet sami :)

Odkaz na stahovatelný materiál: Tomb Raider Level Editor Resources
Máte s něčím problém? - Sakul World - toto je nejznámější český web zabývající se tvorbou amatérských levelů a vždy, když jsem potřebovala, našla jsem tam pomoc. Můžete následovat fórum, kde jistě najdete již zodpovězené dotazy, které vás zajímají.
___________________________ 

Zpět k rozcestníku Amatérské levely

Žádné komentáře:

Okomentovat