neděle 22. ledna 2012

A ta hra si ze mě pořád střílí...

Tak tentokrát mám pro vás dvě legrácky. Už trošku starší, staly se mi dřív, ale nějak jsem je zapomněla zveřejnit. To asi, aby tady nebylo přebugováno :) Ale řeknu vám, pět let tu hru hraji a ona mě stále překvapuje - neuvěřitelné...

Tak si s tímhle nejsem moc jistá, ale... Mám za to, že Lara po převlečení do neoprénu mívá na noze nůž. Dýku. Ostrou řeznou zbraň, nebo jakkoli to jinak chcete. Ale v žádném případě by tam přece neměla mít aqualung. Pro ten se plave až v levelu Sklepení trofejí do malého výklenku v tunelu, než se vydáme do hrobky. Tam Lara sebere aqualung, pak jí ho můžeme nasadit a díky tomu vydržíme ve vodě delší dobu - ačkoliv se přiznám, že lze celkem v pohodě zvládnout vyplavat nad hladinu nad sochami na jeden nádech i bez aqualungu, když znáte cestu a víte, za které řetězy přesně zatáhnout.
No, ale každopádně.. Lara pak měla v jednu chvíli na sobě dva aqualungy. Docela legrace :) Škoda, jen, že ten, který měla připnutý na noze, se nedal použít rovnou...

Snad mi jen promiňte ten morbidní záběr - nicméně to je právě nejlepší pohled, jak spatřit detail na Lařině noze :)
Druhá situace nastala v Hale sezón. V místnosti ve sklepě, kterou si otevřete, až seberete čtyři krystaly. Ta místnost je plná řetězů a ventilů, uprostřed je obrovský mechanismus, který musíme dát do pohybu a všude kolem v dírách proudí horká láva. No a jednou se mi stalo, že jsem Laru nějak nešikovně upustila a ona spadla přímo do...
... jednoho z postranních kol, ze kterých vedou řetězy. Byla to docela sranda nacházet se v objektu, do kterého se Lara vejde sotva jednou.
Takhe to vypadalo, když jsem stiskla klávesu pro rozhlížení.
Vykoukla jsem ven, okolo jenom řetězy a dřevo.
Když už jsem si opravdu začínala myslet, že jsem v bryndě a že tam Lara ztvrdne do konce svých dnů...
... prostě zpoza bariéry vyběhla :) Zpátky dovnitř to už ale nešlo.
Nijak zvlášť mi to nevadilo.

Občas slečna Croftová zkrátka ráda prozkoumává i tam, kde opravdu nic není...
_________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat