pondělí 9. května 2016

Moje hraní TR2: Offshore Rig

V letadle nás odhalili. Pak nás šoupli do jakéhosi skladu, sebrali nám pistole a dělej si, co chceš.
Tohle se dámě nedělá. Je načase chopit osud do vlastních rukou a dostat se k artefaktu dřív, než nepřítel.
Až se teda probereme za spaní, no...

Přiznám se, tohle je jeden z mých nejoblíbenějších levelů, takže tady mám také level takřka na kostičky spočítaný. Stojky a šipky jsem dělala, kde se dalo...

Akorát vám teda řeknu, že editace videa není nic pro mě. Nebudu vám ani říkat, jaké problémy jsem měla jak s nahráváním, tak s editací. Proto je tam spousta chyb a přiznám se, že se docela stydím, jak je ta kvalita děsná. Ale už jsem neměla nervy to napravovat. Když vám program na videa dvakrát vypoví službu, nakonec vám uloží jen půlku videa a zvuk vám ne a ne jít dát potichu nebo nahlas, to by stálo síly nejednoho člověka. Je to skutečně... hardcore někdy. Některé levely jdou bez problému, s některými jsem měla práci na celý den.

Hned na začátku chybí věta: "Vítám vás u dalšího hraní mého levelu...". Opravdu nevím, kam se to ztratilo. Každopádně i tak přeji příjemnou zábavu.



Video s komentářem

_____________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat