neděle 29. ledna 2012

Moje hraní TR2: Lara's Home

No jistě... Přece bych vás o to nemohla připravit. Byl by hřích nezveřejnit tento level. Vždyť pobíhání po Lařině vile, to je jedna z těch velkých věcí, které činí TR 2 tak oblíbeným. Zavírání Winstona do mrazáku, běžet závod s časem v bludišti (tu cestu mám tak vžitou v prstech, že bych ji snad nezapomněla ani po vážném úrazu hlavy), předhánět sám sebe a získat co nejlepší čas na výcvikové dráze... Kde jsou ty časy, kdy jsem v Lařině vile v TR 2 byla schopná strávit třeba celý den?

Vy, kdo TR 2 znáte, určitě si rádi připomenete volné pobíhání po Lařině domě, vy, kdo se na TR 2 teprve chystáte, můžete se se starou dobrou vilou právě teď seznámit. Samozřejmě jsem nezapomněla ani na legendární zavírání Winstona do mrazáku, uvidíte to tam :) Vlastně ho zavírám pravidelně, když jdu do bludiště, neboť jednou se mi stalo, že aktivně Laru následoval až do prostřed bludiště a pak se chudák nemohl vymotat ven a navíc trošku vadil v cestě... Takže chuděrku dědulu takhle uklízím vlastně pro jeho vlastní dobro. Ale zase ho pustím, nebojte se... Hm... Vzpomínám si, jak jsem ho jako malá zavírala pořád, protože mi ty jeho špičaté šosy přidaly hrozně strašidelné! A on je to vlastně jenom takový miloučký stařík. Taky ráda vyskáču až na střechu a vydám se až za brány sídla. Ale to už se mi do videa nevešlo a navíc YouTube je takových triků plný...

Navíc uslyšíte Laru s opravdu charismatickým hlasem. Juddith Gibbins byla v té době skutečně vybrána dobře. Na dráze se mi podařilo vykouzlit výsledek 1:23. Jsem ale opravdu hodně z formy, jednou se nám s Larou povedlo 1:14. Ale to byl skutečně unikátní boj. Měla jsem naplánovaný každý krůček... Pravda, trošku jsem to pozapomněla. Hned po běhu na dráze jsem šla do tanečního sálu, abychom si procházku zpříjemnili krásnou, benátskou hudbou...

Dobře si tento level zapamatujte, neboť se do něj vrátíme na samotinkém konci hry... Jen v poněkud akčnější a zároveň romantičtější atmosféře!

_____________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat