pondělí 18. dubna 2016

Moje hraní TR2: Bartoli's Hideout

Další z nejlepších a nejlépe zpracovaných levelů. Atmosféra na vás přímo řve, italská mafie je věrná a ta scenérie? Jen se podívejte sami. Sláva kostkám!

Ten komentář se trošku zasekává. Asi mi po těch dvou dlouhých šichtách ještě úplně nefunguje mozek. Ale delší dobu tu nebyl můj gameplay, takže jsem se rozhodla ho udělat dnes. V části s lustry jsem si zase místo lékárničky vytáhla světlici a občas narazila do zdi, což vypadalo docela amatérsky. Až jsem nakonec úplně zapomněla, na které straně balkonu se nachází stříbrný dráček. No, detaily.

Jinak, přiznám se vám, že ta hudba, která hraje v té chvíli, když Lara skáče na lustrech, je moje nejoblíbenější z TR 2. Mám ji i jako vyzváněcí tón na SMS (blázen, že?). Ale ono je to tak hezké, když mi přijde SMS a všichni se ptají: "Jé, to je krásný, co to je za melodii??"
No dobře, to bylo dřív. Dnes po té době už jim to spíš leze na nervy.

Už abych byla z Itálie na ropné plošině a mohla komentovat levely na Jaderském moři, protože už mi docela dochází nápady, mám pocit, že o Itálii jsem toho už řekla až až. No každopádně, kdybych vás už nudila, nabízím opět verzi s komentářem a čistý gameplay. Záleží na vás, na co máte chuť.

Ta exploze na konci je od strany tvůrců dobrý nápad, působí to fakt efektně... Příjemnou zábavu.


Gameplay s komentářem


_____________________________

Zpět k rozcestníku Jak Jeanette hraje TR2?
Zpět k rozcestníku Tomb Raider 2

Žádné komentáře:

Okomentovat