úterý 31. ledna 2012

Lařina encyklopedie má své místo u Stelly!

Je mi potěšením, že vám mohu oznámit, že Lařina encyklopedie se nyní nachází v odkazu Tomb Raider Fan Sites na webu Stelly. Musím říct, že tento web znám už léta, je to moje oblíbená webová stránka, kde vždy najdu, to co hledám. Proto si velmi vážím toho, že její autorka mě zařadila do výčtu fan stránek. V seznamu se nachází velké množství webů z různých států a v různých jazycích a každý se trošku zabývá něčím jiným. Jistě si tam vyberete, co vás právě zajímá.

Lařina encyklopedie není jediný český web ve výčtu, najdete tam kupříkladu také Kroniku Tomb Raider, Lařin batůžek nebo LaruHCroft. Jestli dobře počítám, zatím jsou tam české weby čtyři.

Takže ještě jednou je mi ctí :) Doufám, že Stella není jediná, s kým jsem si mohla vyměnit odkaz a že do budoucna se pravé menu s vyměněnými odkazy ještě prodlouží.

Stella's Tomb Raider Site

2 komentáře: