pondělí 30. ledna 2012

Lara Croft: Tomb Raider 10 years

Tohle video zřejmě neušlo žádnému správnému TR fanouškovi a znalci. Já jsem si ho všimla před mnoha lety. Ale tak nějak jsem na něj časem zapomněla, až jsem si ho znovu všimla na blogu Macuš a připomněla si ho. Je totiž opravdu velmi vydařené. Má být oslavou Lařina desátého výročí. Vzniklo v červenci 2006, tedy v době, kdy byla poslední vydanou hrou s Larou Croft Tomb Raider Legend. Proto se zde objevují záběry z prvních sedmi dílů.

Autorem videa je Freak Matek - opravdu si s ním vyhrál a všem fanouškům TR tak výběrem skvělých záběrů a doplněním výborné hudby poskytl chvályhodnou oslavu desátého výročí TR, ze které si odnesou přímo filmový zážitek. Já si tohle video občas pouštím jako večerníček. Hrozně se mi líbí...

3 komentáře:

  1. aj mne sa veľmi toto video páči, presne súvisí s hudbou, skvelé zábery... ten chalan má veľký talent :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se i na jeho trailer k AoD a skoro jako od profíka :)

      Vymazat
  2. óóó! to som ešte nevidela, to si idem pozrieť!

    OdpovědětVymazat