čtvrtek 23. července 2020

Herní zážitek vyhrabaný z krabice

Navigace: Jeanettin herní report

Přemýšlím, kdy jsem tuhle hru hrála naposledy. Naštěstí, díky mému zlozvyku zaznamenávat každý herní okamžik, se to v herním reportu dalo dohledat. Že jsem ale musela jít pěkně daleko. Naposledy jsem Anniversary hrála na PC ve středu 11. května 2016. To už jsou vážně čtyři roky...?

Čas fakt letí.

Přemýšlím, čím to asi začalo... Nojo! Už vím. Úklidem. Když se rozhodnete jednou za čas vytřídit věci, můžete najít skutečné poklady. Hledala jsem pro mamku v krabici plné haraburdí jistou knížku... A při přehrabování ze dna krabice vyplavalo na povrch oválné pouzdro. Hned jsem věděla, co v něm je. Knihu pro mamku jsem sice našla, ale přeci jen jsem prohrabala krabici ještě jednou, jestli náhodou nevylovím nabíječku. Která se nakonec také objevila.

Je pravda, že chvíli trvalo, než se PSP zaplo. Bylo třeba ho aktualizovat, naformátovat kartu a asi dvakrát ho nabít a vybít. Nicméně, můj kapesní dědeček chytil druhý dech a světe div se, TR Anniversary byla stále zasunutá v přihrádce s UMD, jako by celé ty roky netrpělivě čekala, že ji zase někdo spustí.

Bylo to pro mě jako poprvé. Stará známá místa jsou zrádná. Za tu dobu nějaký ten detail vypadl z paměti, což mělo za následek tři tragická úmrtí Lary Croft, dva zoufale dlouhé okamžiky, kdy jsem se ztratila a absolutně jsem neměla tušení, kam jít, a navíc jsem minula snad všechny tajné poklady, takže si to chtě nechtě budu muset projít ještě jednou.

Ale asi mi to nevadí. Pomalu se dostávám do doby, kdy člověk po práci netouží po ničem jiném, než po chvíli relaxu a vypnutí mozkových závitů, aby se mohl alespoň na malou chvíli k večeru odreagovat, než se spokojeně oddá nevinnému spánku...

A protože mě čeká dvou týdenní dovolená, teď víc než kdy jindy oceňuji praktickou stránku přenosné konzole, která se dá jednoduše mrsknout do kufru. Až budu mít dost opalování, přírody, pití nebo kultury, budu mít po čem sáhnout a budu mučit svoje nervy v drsném a horkém Řecku. Peru se mi úspěšně podařilo dokončit. I když si ty prsty zase musely chvíli zvykat.

Žádné komentáře:

Okomentovat