sobota 4. prosince 2021

Víte, kolik checkpointů už jsme za celou tu dobu vlastně proběhli?

Navigace: Jeanettin herní report

Zbrojní pas ještě nemám, řidičák jsem udělala, byt jsme koupili, Twilight mě přestalo bavit v půlce první knížky, Egypt jsem neproběhla a za dovolenou vrátili peníze. Zato na mě mířili opravdovou zbraní, naučila jsem se háčkovat a brzy mě čeká odchod na mateřskou dovolenou. 

Zkrátka, někdy to dopadne jinak, než si plánujete. Ale v tom, co je nakonec jiné a mnohdy daleko lepší, v tom je kouzlo skutečné adventury. Nemůžete se sice odrážet od logiky a počítat si čtverce v každém levelu, ani cestu dál nenajdete v nějakém návodu. Tajemství odhalíte bez doprovodného cinknutí a zvolání "Aha!" a zjistíte, že co Laru nezabije, to jí doplníte lékárničkou. Ale co vás nezabije, to vás posílí. 

Vánoce za dveřmi, mám teď týdny plné odpočinku a zjistila jsem, že moje 15 let staré PSP stále funguje. Je to spolehlivý náhradník, pokud vás unavuje sedět u stolního PC a notebook už ohlásil modrou smrt. Bez napájecího kabelu toho sice už moc nezvládne, ale zásuvek je v novém, moderním bytě naštěstí poměrně dost. Jediné, co mě mrzí, že mi před půl rokem hecknuli můj PlayStation účet, kde jsem měla uložené všechny díly TR. Lara do kapsy byla super. Jenže protože NĚKDO hecknul můj účet, obral mě o dva litry a užíval si za moje prachy znamená, že PlayStation zablokoval MŮJ účet. No co. Na deset let starém stolním PC Laru rozjedu vždycky a s TR II, TR Chronicles, Anniversary a Legend, které mi na PSP zůstaly, si nějak vystačím. Myslím, že snad vyhrabu i Piráty z karibiku a Harryho Pottera.

To mě vede k dnešní úvaze - napadlo vás někdy, kolika checkpointy jsme vlastně kdy prošli v TR Anniversary? Ne? Já jsem se rozhodla je spočítat. V prvním levelu se jich objevilo celých 10! A to je prosím pěkně level poměrně krátký. Viz následující fotodokumentace.

Jsem zvedavá, co za cifru nám vyleze na úplném konci :)

P.S. Zjistila jsem, že pro nás starší hráče není vůbec na škodu, když ty checkpointy cinkají co dva Lařiny kroky...


5 komentářů:

  1. Ahoj, právě jsem narazila na tvůj blog, úplnou náhodou, a vidím, že jsi přidala příspěvek zrovna dneska. :D Moc hezký blog, připomíná mi staré časy na blog.cz, haha.
    Co se týče hacknutého účtu, moc mě to mrzí, taky mi nedávno hackeři napadli jeden účet, a je hrůza, že se něco takového může stát. Poslední dobou si taky ulítávám hodně na starých/starších Tomb Raiderech, je to fakt příjemná nostalgie. A rozhodně máš pravdu, že se ty časté checkpointy opravdu hodí, rozhodně lepší, než ukládající krystaly z prvního dílu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pestrunko, děkuju za Tvůj milý komentář :) Tenhle blog mám už asi devět let, Lara Croft je mojí láskou už od malička. Myslím, že mi bylo sedm, když jsme se poznaly :) Sem tam jak člověk stárne, mívám blogovací pauzy, ale vždy se k tomu vrátím. Některé lásky jsou na celý život. Jinak zabývám se tu díly od prvního po Underworld, pak už jsem Laru nestíhala ani nehrála. A pro mě je Lara prostě ta "klasická" :)
      Ještě jednou díky za návštěvu. Máš pravdu, je to příjemná nostalgie, a pocit pohody vždy stejný. Ten PS Store mě mrzí, ale co naděláš. Jsou horší věci.
      Tomb Raideru zdar a ať se ti dobře hraje! ;)

      Vymazat
    2. P.S. Henry Tomasino je ten nejlepší mafián, kterého herní svět potkal ;)

      Vymazat
    3. Zakládala jsem si blog o Tomb Raider, když mi bylo osm tuším. :D Jsem si jistá, že jsme i tehdy prohodily pár slov, byla si jedna z blogerů (?) ke kterému jsem opravdu vzhlížela. :)
      Je škoda, že blog.cz už není aktivní, asi nejvíce mě štve, když se zamyslím, že někteří do toho investovali několikaletou práci. Tolikrát jsem se tam také chtěla vrátit, opět blogovat, ale ještě jsem nenašla jaksi vhodnou náhradu za blog.cz...
      A tím, že jsi nestihla a nehrála ty novější díly jsi, podle mě, o nic nepřišla. :D Přesně jak říkáš, vyrůstala jsem s klasickou Larou, a to je pro mě moje dětská hrdinka.

      A musím souhlasit! P.S., moc povedený nový vzhled blogu, pěkné barevné sladění. ☺

      Vymazat
    4. Moc díky, udělám nový vzhled sice dvakrát do roka (a to přeháním), ale zato si s tím ráda vyhraju :)
      Že jsi ke mně vzhlížela, to mě moc těší. Moc děkuji, a jsem ráda, pokud ti i dříve mé články dělaly radost. Jako první jsem měla blog zandalara.cz a ze srandy jsem si ho založila u taťky, který mě v tom podporoval. Bylo mi asi čtrnáct nebo patnáct :) Po několika letech se mi zalíbily možnosti blogspotu a dnes jsem vděčná, že jsem přešla. Nevím, co bych dělala, kdybych měla od čtrnácti blog, který by měl loni v létě najednou skončit. Není to sice to nejdůležitější na světě, ale jak říkáš, jsou to hodiny a hodiny práce a námahy. A vůbec se těm "starým" bloggerům nedivím, že se jim do toho po druhé nechce...
      Schválně mrkni sem, kde jsem před lety shrnula historii svého blogování :)
      http://larinaencyklopedie.blogspot.com/2016/02/co-vse-larine-encyklopedii-predchazelo.html
      Jinak, jsem moc ráda, že jsi mě navštívila, ráda si popovídám o klasické Laře a o dětství stráveném s ní :D

      Vymazat